ΝΕΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ:

Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2021

Νέος κλιματικός νόμος: Καυστήρες τέλος, έρχονται ηλεκτρικά Ι.Χ. και ταξί

 



Από 1ης Ιανουαρίου του 2030 στην ελληνική αγορά θα πωλούνται μόνο Ι.Χ. με μηδενικές εκπομπές ρύπων, ενώ από 1ης Ιανουαρίου του 2025 στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη τα καινούρια ταξί θα είναι ηλεκτροκίνητα
Χρονοδιάγραμμα με συγκεκριμένες προθεσμίες για την εφαρμογή μέτρων που θα αλλάξουν άρδην την καθημερινότητα των Ελλήνων στο αμέσως προσεχές μέλλον περιλαμβάνει ο νέος κλιματικός νόμος. Η κατασκευή και η κατοίκηση κτιρίων, οι μετακινήσεις, η επιχειρηματικότητα κ.λπ., σχεδόν κάθε είδους δραστηριότητα στην Ελλάδα στο εξής θα αξιολογούνται με κριτήριο το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα, δηλαδή το κατά πόσο επιβαρύνουν με ρύπους το φυσικό περιβάλλον. Γι’ αυτό και ο κλιματικός νόμος προβλέπει πρόστιμα για άτομα και φορείς που δεν συμμορφώνονται στις νέες περιβαλλοντικές προδιαγραφές, ενώ θεσμοθετεί καινούρια διοικητικά όργανα για τον σχεδιασμό δράσεων και τον έλεγχο απόδοσης των μέτρων.

Ο εθνικός κλιματικός νόμος εισάγεται για πρώτη φορά στην ιστορία του ελληνικού κράτους, θέτοντας ως γενικό στόχο τη μετάβαση στην κλιματική ουδετερότητα και την προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή.


Το νομοθέτημα του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας έχει τεθεί ήδη σε δημόσια διαβούλευση και η σύνταξή του επισπεύστηκε κατόπιν έντονων πιέσεων που άσκησε προσωπικά ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ιδιαίτερα μετά τις πρόσφατες φυσικές καταστροφές. Υπό αυτό το πρίσμα, ο κλιματικός νόμος δεν είναι απλώς μια αφηρημένη διακήρυξη, αλλά ένα ουσιαστικό και πρακτικό -έστω και αρχικό- βήμα, με απώτερο στόχο την αναχαίτιση της κλιματικής αλλαγής. Οι συνέπειές της εκδηλώνονται με τη μορφή κυρίως πλημμυρών και πυρκαγιών.


Πρόκειται για οικολογικές τραγωδίες με ανυπολόγιστες ζημιές στο φυσικό και το ανθρώπινο περιβάλλον. Κατ’ αρχάς, σύμφωνα με τον κλιματικό νόμο, καταργείται οριστικά η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από στερεά ορυκτά καύσιμα. Εως το τέλος του 2028 -αν όχι νωρίτερα- η Ελλάδα θα πρέπει να έχει απολιγνιτοποιηθεί πλήρως, όπως άλλωστε προβλέπει το ΕΣΕΚ (Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα).

Το ΕΣΕΚ, το οποίο έχει ψηφιστεί από τη Βουλή ήδη από τον Δεκέμβριο του 2019, είναι ένας αναλυτικός και λεπτομερής οδικός χάρτης, έκτασης 470 σελίδων. Καλύπτει διεξοδικά σχεδόν κάθε ζήτημα που αφορά το κλίμα και την ενέργεια, προγραμματίζοντας τη συμβολή της Ελλάδας στον ευρωπαϊκό στόχο της μετάβασης σε μια οικονομία κλιματικής ουδετερότητας έως το 2050, κοινή για όλα τα κράτη-μέλη της Ε.Ε.



Εξηλεκτρισμός Ι.Χ.


Σε ό,τι αφορά τα οχήματα, ο κλιματικός νόμος ορίζει ότι από την 1η Ιανουαρίου του 2030 στην ελληνική αγορά ως καινούρια θα πωλούνται μόνο Ι.Χ. και ελαφρά επαγγελματικά με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Τα μηχανοκίνητα τροχοφόρα τα οποία είναι εφοδιασμένα με παλαιού τύπου θερμικούς κινητήρες βενζίνης, ντίζελ, υγραερίου, φυσικού αερίου, υβριδικούς κ.λπ. θα εξακολουθήσουν να κυκλοφορούν νόμιμα για κάποιο χρονικό διάστημα.

Προφανώς, έως την 31η Δεκεμβρίου του 2029 θα έχουν εξειδικευτεί με ακρίβεια τα μέτρα που θα ισχύσουν για την απόσυρση και την αντικατάσταση των οχημάτων συμβατικής τεχνολογίας, καθώς και οι όροι υπό τους οποίους θα επιτρέπεται να κυκλοφορούν.

Για τα ταξί, ο κλιματικός νόμος προβλέπει ότι από την 1η Ιανουαρίου του 2025 στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη τα καινούρια οχήματα θα είναι ηλεκτροκίνητα (ή οποιασδήποτε άλλης τεχνολογίας, αρκεί να εξασφαλίζεται η μηδενική εκπομπή ρύπων). Το ίδιο θα ισχύει για τουλάχιστον το 1/3 των οχημάτων στόλου, δηλαδή των ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων.

Σε περίπου έναν χρόνο από τώρα και από την 1η Ιανουαρίου του 2023 οι εταιρείες που αγοράζουν αυτοκίνητα για την εξυπηρέτηση των λειτουργικών τους αναγκών θα πρέπει να αποδεικνύουν ότι το λιγότερο 1 στα 4 οχήματα του στόλου τους είναι αμιγώς ηλεκτρικό ή υβριδικό τύπου plug-in (με εξωτερική φόρτιση των μπαταριών και όχι με εσωτερικό σύστημα ανάκτησης ενέργειας). Για τον δεύτερο τύπο οχημάτων, το όριο ρύπων τίθεται στα 50 γρ. διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο. Στην περίπτωση που η εκάστοτε επιχείρηση αμελήσει να συμμορφωθεί με τις υποχρεώσεις τις οποίες ορίζει ο κλιματικός νόμος, τότε η δαπάνη αγοράς ή μίσθωσης νέου εταιρικού επιβατηγού αυτοκινήτου δεν θα εκπίπτει από τα ακαθάριστα έσοδά της.


Το τέλος των καυστήρων

Από το 2023 απαγορεύεται η εγκατάσταση καυστήρων πετρελαίου - με την προϋπόθεση ότι υπάρχει επαρκώς διαθέσιμο δίκτυο φυσικού αερίου, ώστε τα κτίρια να συνδέονται με αυτό για την ενεργειακή κάλυψη των αναγκών θέρμανσής τους. Καθαυτή η εγκατάσταση καυστήρων θα απαγορεύεται άνευ όρων και εξαιρέσεων από 1 Ιανουαρίου του 2025. Η χρήση των καυστήρων πετρελαίου θέρμανσης θα επιτρέπεται έως την 31η Δεκεμβρίου του 2029.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις καινούριες κατασκευές επαγγελματικών χώρων, δεδομένης και της έντονης κινητικότητας στον κλάδο της οικοδομής το τελευταίο διάστημα, παρουσιάζει η οικεία διάταξη του κλιματικού νόμου για τα λεγόμενα «ειδικά κτίρια» με εμβαδόν κάλυψης άνω των 500 τ.μ.

Ως ειδικά κτίρια ορίζονται από τον οικοδομικό κανονισμό του 2012 κτίσματα με κύρια χρήση που δεν αφορά κατοίκηση (σε ποσοστό μεγαλύτερο του 50% της συνολικής επιφάνειας δόμησής τους) και δεν προορίζονται να χρησιμοποιηθούν ως τουριστικά καταλύματα ή σημεία θρησκευτικής λατρείας. Για τα κτίρια αυτής της κατηγορίας, και συγκεκριμένα όσων οι οικοδομικές άδειες υποβάλλονται από την 1 Ιανουαρίου του 2023, καθίσταται υποχρεωτική η τοποθέτηση συστημάτων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από φωτοβολταϊκά ή θερμικά ηλιακά συστήματα, σε ποσοστό που αντιστοιχεί τουλάχιστον στο 30% της κάλυψης.

Με τον κλιματικό νόμο οι επιχειρήσεις υποχρεούνται στην υποβολή ετήσιας έκθεσης σχετικά με το ανθρακικό τους αποτύπωμα, τις εθελοντικές δράσεις, τους στόχους κ.ο.κ. για τη μείωση των εκπομπών ρύπων στην ατμόσφαιρα. Οι επιχειρήσεις -ή τα νομικά πρόσωπα- που δεσμεύονται από τη συγκεκριμένη υποχρέωση είναι:

1) εισηγμένες στο Χρηματιστήριο, 2) πιστωτικά ιδρύματα, 3) ασφαλιστικές, 4) επενδυτικές, 5) σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, 6) ύδρευσης και αποχέτευσης, 7) ταχυμεταφορών, 8) παροχής ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου, 9) αλυσίδες καταστημάτων λιανεμπορίου με προσωπικό άνω των 500 εργαζομένων, και 10) παροχής υπηρεσιών εφοδιασμού.

Οι εταιρείες όλων αυτών των κατηγοριών θα πρέπει έως την 31η Μαρτίου του 2023 να υποβάλουν στη δημόσια προσβάσιμη ηλεκτρονική βάση δεδομένων του Οργανισμού Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) την έκθεση σχετικά με το ανθρακικό τους αποτύπωμα για το 2022.

Επίσης, για τα έργα και τις δραστηριότητες που εκ φύσεώς τους αυξάνουν τις πιθανότητες επιβάρυνσης του περιβάλλοντος (π.χ. βιομηχανίες, πτηνοκτηνοτροφικές εγκαταστάσεις, υδατοκαλλιέργειες κ.λπ.), υποχρεούνται έως το 2030 να έχουν περιορίσει τις εκπομπές ρύπων τουλάχιστον κατά 30% σε σχέση με το 2022. Από την 1η Ιανουαρίου του 2023 οι μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων για τις εν λόγω μονάδες θα πρέπει να περιλαμβάνουν υποχρεωτικά μια ποσοτική εκτίμηση των εκπεμπόμενων ρύπων που προέρχονται από τη λειτουργία του έργου ή της εκάστοτε δραστηριότητας, καθώς και αναφορά στον ενδεικτικό ρυθμό ετήσιας μείωσής τους.

Και από την 1η Ιανουαρίου του 2025 ο κλιματικός νόμος απαιτεί την υποβολή έκθεσης προς την αρμόδια για την περιβαλλοντική αδειοδότηση αρχή, προκειμένου να αποτυπωθεί ο τρόπος συμμόρφωσης με τον στόχο μείωσης των ρύπων. Μάλιστα, σε περίπτωση μη έγκαιρης υποβολής της έκθεσης, επιβάλλονται κυρώσεις, πρόστιμο 100 ευρώ για κάθε ημέρα καθυστέρησης κ.ά. Ενώ σε περίπτωση μη επίτευξης του στόχου μείωσης των εκπομπών, επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο αναλογικό της απόκλισης από τον στόχο, το οποίο όμως δεν υπερβαίνει το 0,5% των ετήσιων εσόδων της εταιρείας.

Νέοι θεσμοί

Πέραν των επιμέρους διατάξεων για κάθε κλάδο δραστηριότητας, ο κλιματικός νόμος περιλαμβάνει άρθρα για την ίδρυση εποπτικών οργάνων, ώστε η εφαρμογή της πολιτικής να αποκτήσει στέρεη θεσμική θεμελίωση και να μην υπονομευτεί στην πράξη από την έλλειψη του αναγκαίου μηχανισμού υλοποίησης και ελέγχου. Γι’ αυτό προβλέπεται η σύσταση του Εθνικού Παρατηρητηρίου για την Προσαρμογή στην Κλιματική Αλλαγή, υπό την αιγίδα του νεοσύστατου υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας. Στο Παρατηρητήριο συμμετέχουν επίσης τα υπουργεία Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εσωτερικών, η Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία, το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών, όπως και άλλοι ερευνητικοί, πανεπιστημιακοί και δημόσιοι φορείς.

Συγκροτούνται επίσης Κυβερνητική Επιτροπή για την Κλιματική Ουδετερότητα και Εθνικό Συμβούλιο για την Προσαρμογή στην Κλιματική Αλλαγή. Το δεύτερο θα έχει τον ρόλο του κεντρικού γνωμοδοτικού οργάνου του κράτους για τον συντονισμό, την παρακολούθηση και την αξιολόγηση των δράσεων πολιτικής για την προσαρμογή στα σύγχρονα δεδομένα. Παράλληλα, η Διεύθυνση Κλιματικής Αλλαγής και Ποιότητας της Ατμόσφαιρας του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, σε συνεργασία με το αρμόδιο όργανο του υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, όπως και τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής, θα δημοσιεύει ετήσια έκθεση προόδου σε θέματα μετριασμού και προσαρμογής στην κλιματική αλλαγή, με δείκτες όπως οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, συνολικά και ανά τομέα.


Οικολογική Ελλάδα

Σε μια προσπάθεια να συνοψίσει τη σημασία των τομών που εισάγει ο κλιματικός νόμος, η γενική γραμματέας Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Αλεξάνδρα Σδούκου, τονίζει: «Είναι εξαιρετικά σημαντικό το γεγονός ότι η Ελλάδα αποκτά κλιματικό νόμο και εντάσσεται στον όμιλο των 12 χωρών της Ε.Ε. οι οποίες έχουν ήδη θεσπίσει αντίστοιχη νομοθεσία, παρόλο που αρκετές άλλες χώρες της Ευρώπης, όπως η Ιταλία, υστερούν σε αυτό τον τομέα. Περαιτέρω, κάτι εξίσου σημαντικό είναι ότι με τον κλιματικό νόμο η χώρα μας εναρμονίζεται με την πολιτική της Ε.Ε. που αποσκοπεί στην κλιματική ουδετερότητα έως το 2050. Γι’ αυτό θέτουμε ως στόχο τη μείωση κατά 55% έως το 2030 και κατά 80% έως το 2040 -σε σχέση με το 1990- των ανθρωπογενών εκπομπών αερίων θερμοκηπίου».

Η κυρία Σδούκου επισημαίνει περαιτέρω ότι ο νέος νόμος εισάγει ένα ολοκληρωμένο σύστημα παρακολούθησης της πορείας επίτευξης των στόχων για την προστασία του περιβάλλοντος. Ο δε επιμερισμός των βαρών στους εξειδικευμένους τομείς έχει σχεδιαστεί ώστε να συντελείται μέσω της κατάρτισης τομεακών προϋπολογισμών άνθρακα πενταετούς διάρκειας. Επίσης, προβλέπονται μέτρα για τη διάδοση της ηλεκτροκίνησης, τη μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος των κτιρίων και τους βιομηχανικούς ρύπους.

Πέραν αυτών, η γ.γ. Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών θεωρεί ότι «ο κλιματικός νόμος αποτελεί το επιστέγασμα της πολιτικής της κυβέρνησης για την κλιματική αλλαγή. Διότι με αυτόν αναδεικνύουμε πλέον πολιτικά το ζήτημα του κλίματος θεσπίζοντας διαδικασίες διακυβέρνησης που εμπλέκουν συστηματικά το Εθνικό Κοινοβούλιο. Και κατ’ αυτό τον τρόπο εμπλέκουμε την ελληνική κοινωνία γενικότερα, όχι μόνο το πολιτικό σύστημα της χώρας, στην κλιματική διακυβέρνηση και αυξάνουμε την ευαισθητοποίηση των πολιτών στο θέμα της κλιματικής αλλαγής. Επιπλέον, η επιτάχυνση της απανθρακοποίησης αμβλύνει την εξάρτηση από ορυκτά καύσιμα και οδηγεί στη μεσοπρόθεσμη μείωση του ενεργειακού κόστους. Θεσπίζουμε έναν οδικό χάρτη για τη μετάβαση της κοινωνίας και της οικονομίας στην κλιματική ουδετερότητα, αυξάνοντας την προβλεψιμότητα του οικονομικού περιβάλλοντος, συντελώντας στην εμπέδωση κλίματος εμπιστοσύνης και σταθερότητας στην αγορά.

Οι προϋποθέσεις αυτές είναι απαραίτητες για την προσέλκυση επενδύσεων, ιδίως στους τομείς των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, της αποθήκευσης ενέργειας, της διείσδυσης του πράσινου υδρογόνου κ.λπ. Αν εξετάσετε προσεκτικά τις διατάξεις του κλιματικού νόμου, θα παρατηρήσετε ότι κινητοποιούμε όλους τους τομείς της οικονομίας και της διοίκησης στον στόχο της κλιματικής ουδετερότητας, επιταχύνοντας τη μετάβαση σε μια κλιματικά ουδέτερη οικονομική δραστηριότητα. Πέρα από οποιαδήποτε άλλη θετική συνέπεια, η αυξημένη και συστηματική μέριμνα για το περιβάλλον δημιουργεί σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης. Σε διεθνές επίπεδο, οραματιζόμαστε την Ελλάδα πρωτοπόρα σε ό,τι αφορά την υλοποίηση της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας».




Στο πλαίσιο της Ατζέντας 2030 και της Μεγάλης Επανεκκίνησης, η οποία θα φτωχοποιήσει τα κράτη, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά την διάρκεια του υπουργικού συμβουλίου, ανακοίνωσε πως τελειώνουν οι εγκαταστάσεις καυστήρων πετρελαίου σε περιοχές που υπάρχει επαρκές δίκτυο φυσικού αερίου.

Παράλληλα τόνισε πως «Από το 2025 όλα τα νέα ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αλλά και το 1/3 των ενοικιαζόμενων οχημάτων, θα πρέπει να είναι ή ηλεκτρικά ή οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων».


Τέλος ανακοίνωσε πως από το 2030 θα απαγορεύεται η πώληση νέων ΙΧ με κινητήρες εσωτερικής καύσης: «Ξέρω ότι οι στόχοι αυτοί είναι φιλόδοξοι, είναι όμως αναγκαίοι και με το σχέδιο το οποίο έχουμε στην διάθεσή μας μπορούν να γίνουν και ρεαλιστικοί».

«Η πράσινη πολιτική για την οποία θα συζητήσουμε σήμερα, αφορά την καθημερινότητα. Αυτή θα γίνει καλύτερη διότι στα πλαίσια του κλιματικού νόμου αναλαμβάνουμε ορισμένες πολύ συγκεκριμένες δεσμεύσεις», υπογράμμισε ο πρωθυπουργός, εννοώντας προφανώς τις δεσμεύσεις της Ελλάδας έναντι των διεθνιστών του Great Reset (ΕΔΩ).

Ο Μητσοτάκης είχε προετοιμάσει και νωρίτερα την κοινή γνώμη και το el.gr είχε φροντίσει να ενημερώσει τους πάντες! Πόσοι το πρόσεξαν;;;

Δείτε από το 0.43 τον πρωθυπουργό να παρουσιάζει τον νέο κλιματικό νόμο αλλά και την απολιγνιτοποίηση, την οποία ήδη είχε ανακοινώσει. Από το 2.38 μιλάει για τα αμάξια και τα ταξί:



Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΠΛΙΑΤΣΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ, ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΛΑΡΙΣΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ‘’ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ’’, ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΤΖΕΝΤΑ 21 ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ‘’ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ’’

ΕΔΩ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΤΟΥ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΤΖΕΝΤΑ 2021 ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΠΙΣΕΙ ΚΑΙ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ :
ΤΟ ΠΛΗΡΕΞΟΥΣΙΟ, Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΚΑΙ Η ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ

ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: ΣΤΕΛΝΩ ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟΝ ΓΕΡΟ ROTHCHILD… ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΘΑ ΤΙΝΑΧΤΕΙ Η ΜΠΑΝΓΚΑ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ. ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΨΕΥΤΙΚΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙΣ. 21/10/2901 (ΒΙΝΤΕΟ)

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
 
Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.
Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.
Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.
Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.
Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.
Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:
1.0.  ΠΟΣΟ  ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ  ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ  ($  600.000.000.000)  ΔΟΛΑΡΙΩΝ
ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.
1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),
1.2.  Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.
2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.
2.1.  ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ  ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:
Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS – GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS – Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.
Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.
2.2.  ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:
  • Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με
ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ  ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ  ΛΑΟΣ .
2.3.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,
World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).
3.0.  ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ   ΤΗΣ   ΑΝΑΤΟΛΗΣ ,  ΕΝΑΝΤΙ  ΧΡΥΣΟΥ  ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ,  Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ   ΑΞΙΑΣ   ΠΕΝΤΕ  ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ
ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.
3.1.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.
( * )   ΑΡΤΕΜΗΣ    ΣΩΡΡΑΣ  , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ
Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:
Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!
Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ   ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0     Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου
2.0     Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,
3.0     Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων
  • ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ
 1.0  Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:
1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:
 
1.2.1.     Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.
1.2.2.     Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.
1.2.3.      Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),
1.2.4.      Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.
1.2.5.      Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.
1.2.6.      Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ. , του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών
  • εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.
1.2.7.      Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.
1.2.8.   Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.
 
ΙΙ. ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ & ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ  ΣΩΜΑ
1.0. Επιτροπή συγκρότησης Ειδικού δικαστηρίου που καλείται να αποδώσει άμεσα δικαιοσύνη στα αποτελέσματα των Επιτροπών ελέγχου επί όλων των σημαντικών θεμάτων της Πολιτείας και θα επιβάλλει τις ανάλογες ποινές που θα αποφασιστεί. Η Επιτροπή Συγκρότησης έχει χρονικό διάστημα δέκα (10) ημερών από την κατάθεση των νομοσχεδίων για την σύσταση του Ειδικού Δικαστηρίου.
2.0.  Επιτροπή ελέγχου για το Δικαστικό Σώμα:
2.1. Επιτροπή ελέγχου όλων των Δικαστικών λειτουργών για τη μέχρι τώρα δράση και λειτουργία τους.
2.2. Εντατικά σεμινάρια για την εμπέδωση του ρόλου του Δικαστικού λειτουργού.
2.3. Εντατικά σεμινάρια για εφαρμογή της διορθωτικής, της διανεμητικής και της εθιμικής δικαιοσύνης.
3.0. Το Πειθαρχικό Σώμα, είναι ανεξάρτητο σώμα για να μπορεί αμερόληπτα να διενεργεί ελέγχους, γνωματεύσεις, να επιμελείται θέματα που άπτονται της δικαιοσύνης.
4.0. Οι επιτροπές πειθαρχικού θα εποπτεύσουν και θα συντονίσουν με κάθε διαφάνεια όλες τις πράξεις και σε κοινή δημόσια θέα.
5.0. Επιτροπή Δικαίου, η οποία θα ενεργεί αυτόνομα και θα εποπτεύει τη λειτουργία ολόκληρης της διακυβέρνησης.
6.0. Οι Επιτροπές θα απαρτίζονται από ανεξάρτητους νομικούς συμβούλους, δικαστικούς, εισαγγελείς, επόπτες, οικονομολόγους κ.α. καθώς και θα μπορούν να συμβουλεύονται οιονδήποτε κρίνουν αναγκαίο για τη διεκπεραίωση της πράξης.
7.0. Αφού περατωθεί η έρευνα των εμπειρογνωμόνων όπως πιο πάνω περιγράφεται και σημειωθούν αξιόποινα παραπτώματα από τα εμπλεκόμενα μέρη, δηλ. από τους ασκούντες δημόσιο αξίωμα (ακόμα και για τους μη εν ενεργεία ) καθώς και οι σχετικοί σύμβουλοι πάσης μορφής, κράτη, τράπεζες κ.ο.κ., οι επιτροπές πειθαρχικού θα αναλάβουν να συντάξουν την ανάλογη δικογραφία, θα συντονίσουν, εκτελέσουν καθώς και θα εποπτεύσουν τη διαδικασία εκδίκασης από το Ειδικό Δικαστικό σώμα και θα εποπτεύσουν την υλοποίηση των αποφάσεων εντός χρονικού πλαισίου που θα τεθεί στην πορεία.
8.0. Σε κάθε περίπτωση, οι αποφάσεις του ειδικού δικαστηρίου θα είναι άμεσα εκτελεστέες.
ΔΕΛΑΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β' ΠΕΙΡΑΙΑ
ΔΙΓΕΝΗ ΑΚΡΙΤΑ 36,18755 ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ
delagrammatika@gmail.com
6976653520

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad

Your Ad Spot

ΣΕΛΙΔΕΣ