ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ
ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΗΣ ΠΕΣΙΝΕ (ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΣΕ
ΕΙΔΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ Ο Κ.ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ )
3 του Φλεβάρη 1965. Στιγμιότυπο από τη συνεδρίαση της Βουλής για την πρόταση παραπομπής Καραμανλή |
"Aπο τα μεγαλύτερα σκάνδαλα στην Ελληνική Ιστορία": Την 29/1/1965, εισάγεται για συζήτηση στη Βουλή η πρόταση της ΕΔΑ για παραπομπή σε ειδικό δικαστήριο του πρώην πρωθυπουργού Κ. Καραμανλή και πρ. υπουργών για το σκάνδαλο της "Πεσινέ".Το 1960, με πρωτοβουλία του "εθνάρχη"και επιχείρημα την "προσέλκυση επενδύσεων", είχε υπογραφεί η σύμβαση του ελληνικού δημοσίου με την γαλλική "Πεσινέ".
Η συζήτηση της πρότασης της ΕΔΑ διήρκεσε έως τις πρώτες πρωινές ώρες της 6ης του Φλεβάρη 1965. Λίγο πριν από την ψηφοφορία ο πρωθυπουργός, Γ. Παπανδρέου, ζητάει από τους βουλευτές της Ενωσης Κέντρου να ψηφίσουν «κατά συνείδηση». Αξιοσημείωτη επίσης είναι η απουσία από την ψηφοφορία του Ανδρέα Παπανδρέου.Τελικά, οι Καραμανλής, Παπαληγούρας και Μάρτης παραπέμπονται με 146, 147 και 144 ψήφους αντίστοιχα. Η υπόθεση δεν εκδικάστηκε ποτέ. (πληροφορίες εδώ)
Μετά από τα 32 χρόνια διάρκειας της αρχικής αποικιοκρατικής σύμβασης, μόλις τις τελευταίες μέρες της, η κυβέρνηση Μητσοτάκη, το 1993, έσπευσε σκανδαλωδώς να παρατείνει τη σύμβαση για άλλα 14 χρόνια, ώς το 2006 δηλαδή (με τι άραγε κριτήρια;). Δυστυχώς το σκάνδαλο αυτό, με άλλη μορφή, όχι μόνο συνεχίζεται, αλλά και διευρύνεται σε βάρος των καταναλωτών και του Ελληνικού Δημοσίου.
Η ΠΕΣΙΝΕ έγινε «Αλουμίνιο της Ελλάδος» και κατέληξε στα χέρια του ομίλου Μυτιληναίου. Τα προτιμησιακά αποικιοκρατικά τιμολόγια επρόκειτο να λήξουν τον Μάρτιο του 2006, αλλά πήραν παράταση (με ασφαλιστικά μέτρα μέχρι την πρωτόδικη απόφαση) ώς τον Μάιο του 2008, οπότε η ΔΕΗ πέτυχε, μετά από έφεση, να τα παύσει. Οι χρηματικές διάφορες που είχαν προκύψει διευθετήθηκαν συμβιβαστικά τον Αύγουστο του 2010. Το χρέος της “Αλουμίνιον Α.Ε.” προς τη ΔΕΗ κουρεύτηκε από 107,6 εκατ. σε 82,6 εκατ. ευρώ, θα πληρωθεί με ιδιαίτερα ευνοϊκούς όρους και μάλιστα η “Αλουμίνιον” θα αγοράζει το ρεύμα από τη ΔΕΗ σχεδόν στη μισή τιμή (40,7 ευρώ/mwh) απο τον μέσο καταναλωτή (που αγοράζει 80 ευρώ /mwh) . Πάντως η Κομισιόν αποφάσισε ότι το προνομιακό καθεστώς πώλησης ρεύματος στην εταιρεία συνιστά αδικαιολόγητο πλεονέκτημα προς την εταιρεία και μάλιστα η Ελλάδα πρέπει να ανακτήσει τη διαφορά που για δύο χρόνια με τους τόκους υπολογίστηκε στα 17,5 εκ. ευρώ, τα όποια πρέπει να πληρώσει ο Μυτιληναίος. (διαβάστε περισσότερα εδώ)
ΠΕΣΙΝΕ Η κοιλαδα του φθοριου
Δειτε το ντοκυμαντερ της ΕΡΤ απο το 1987.Τι παθαινει μια περιοχη που γινεται φεουδο μια μεγαλης εταιρειας.Τι παθαινει μια χωρα που ξεπουλα στις πολυεθνικες τον πλουτο της. Τι σημαινει «αναπτυξη» κερδοφορια θεσεις εργασιας .Γιατι το ΤΑΙΠΕΔ δεν ειναι σημερινη υποθεση.Μια ζωη ΤΑΙΠΕΔ ειναι η Ελλαδα.Μια ζωη.
Διαβαστε αν εχετε υπομονη ποσου τρωνε με χρυσα κουταλια απο τετοιου ειδους αναπτυξη.Αυτοι τα παιδια τους και τα εγγονια τους.Και σιγουρα δεν ειναι οι εργατες αυτοι που τρωνε.
Διαβαστε και σκεφθειτε. Αν πουλησει ο Φαουστ την ψυχη του τι ανταλλαγμα ζητα η εταιρεια….
Δειτε και το προπαγανδιστικο ντοκυμαντερ γιατι η αληθεια εχει πολλα διχτυα.Αλλα κοκκινα απο την λασπη αλλα ομορφα και καθαρα.
http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=420213
Η σύμβαση του 1960 μεταξύ ΔΕΗ και Αλουμίνιον της Ελλάδος (πρώην Ρechiney) για ειδική, εξαιρετικά χαμηλή, τιμολόγηση του ηλεκτρικού ρεύματος που κατανάλωνε η ενεργοβόρος βιομηχανία έληγε κανονικά το 1992. Η ΔΕΗ, τον Σεπτέμβριο του 1993, τις ημέρες κατάρρευσης της κυβέρνησης Μητσοτάκη και τις παραμονές των εκλογών εκείνου του Οκτωβρίου, επέκτεινε, κατόπιν σχετικής οδηγίας του τότε πρωθυπουργού, την ισχύ της σύμβασης για άλλα 14 χρόνια! Το αποικιοκρατικό τιμολόγιο, με βάση εκείνη την απόφαση, θα παρέμενε ενεργό ως την 31η Μαρτίου 2006. Και αυτό υπό τον όρο ότι η διοίκηση της ΔΕΗ θα δήλωνε εξωδίκως στην Αλουμίνιον της Ελλάδος την καταγγελία της εν λόγω σύμβασης δύο χρόνια νωρίτερα από τη λήξη της.
Στις 26 Φεβρουαρίου 2004 ο τότε διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ κ. Στ. Νέζης κατήγγειλε όντως τη σύμβαση και προανήγγειλε στην Αλουμίνιον της Ελλάδος το τέλος του προνομιακού αποικιακιού τιμολογίου. Γεγονός που οδήγησε τους Γάλλους στην πώληση της Αλουμίνιον της Ελλάδος σε μια καναδική πολυεθνική εταιρεία, απ΄ όπου και την απέκτησε ο όμιλος Μυτιληναίου.
http://www.rizospastis.gr/story.do?&id=3773320
Με Νομοθετικό Διάταγμα του ’60 κυρώθηκε η λεόντειος σύμβαση που καταρτίστηκε μεταξύ του ελληνικού δημοσίου και της ΠΕΣΙΝΕ, για την ίδρυση της επιχείρησης «Αλουμίνιον της Ελλάδος».Η τότε κυβέρνηση εξέδωσε Διατάγματα για την αναγκαστική απαλλοτρίωση εκτάσεων, υπέρ της ΠΕΣΙΝΕ, προκειμένου να εγκαταστήσει το εργοστάσιό της και ό,τι άλλο την εξυπηρετούσε.
Η λειτουργία της εγκατάστασης άρχισε στα πρώτα χρόνια της δεκαετίας του ’60. Στη Βοιωτία, η ΠΕΣΙΝΕ επεξεργάζεται το βωξίτη, που παίρνει κύρια από τα μεταλλεία του Παρνασσού και του Ελικώνα.Από το βωξίτη αποσπά την αλουμίνα, που υπόκειται σε επεξεργασία, το τελικό προϊόν της οποίας είναι το αλουμίνιο.
Βάσει της ληστρικής σύμβασης που υπέγραψε η τότε κυβέρνηση:
– Το ελληνικό δημόσιο έκανε επενδύσεις για τη μεταφορά ρεύματος – που θα χρησιμοποιούσε το εργοστάσιο – ύψους 125 εκατομμυρίων δολαρίων. Η δε επένδυση της ΠΕΣΙΝΕ τότε δεν ξεπέρασε τα 25!
– Η ΠΕΣΙΝΕ πληρώνει στη ΔΕΗ, την κιλοβατώρα, κάτω από το κόστος παραγωγής της (σήμερα, πληρώνει 5 δρχ. την κιλοβατώρα). Οι δύο πλευρές θα επαναδιαπραγματευτούν την τιμή το 2001. Τιμή που και πάλι θα είναι κάτω του κόστους παραγωγής.
(Σημειώνεται ότι το αλουμίνιο «βγαίνει» από την αλουμίνα με τη μέθοδο της ηλεκτρόλυσης. Η ηλεκτρόλυση απαιτεί τεράστια ποσά ηλεκτρικής ενέργειας. Υπολογίζεται πως για κάθε τόνο αλουμινίου ξοδεύονται 4.500 κιλά βωξίτη και 18.000 κιλοβατώρες ηλεκτρικής ενέργειας. Οπερ σημαίνει πως η ΠΕΣΙΝΕ είναι από τις πλέον ηλεκτροβόρες βιομηχανίες στη χώρα. Επομένως, η χασούρα της ΔΕΗ είναι τεράστια, όπως τεράστια είναι και τα ποσά που πληρώνουν οι φορολογούμενοι για να την καλύψουν. Και σκεφτείτε τι θα έλεγαν οι υπέρμαχοι της «ελεύθερης αγοράς» αν μια κρατική εταιρία προκαλούσε τέτοια ζημιά στη ΔΕΗ).
– Η ΠΕΣΙΝΕ έχει το δικαίωμα για ελεύθερη εισαγωγή βοηθητικών υλών, βωξίτη και αλουμίνας, αν οι εγχώριες πρώτες ύλες είναι ακριβές ή δεν αρέσουν ποιοτικά.
Ο ελληνικός βωξίτης είναι πολύ καλής ποιότητας και η Ελλάδα θεωρείται από τις λίγες χώρες, παγκόσμια, με τόσο πλούσια αποθέματα (υπολογίζονται σε 100 με 500 εκατομμύρια τόνους). Από το βωξίτη προέρχεται το μεγαλύτερο μέρος της παγκόσμιας παραγωγής αλουμινίου. Η τεράστια εφαρμογή του αλουμινίου έκανε το βωξίτη ένα από τα πλέον εμπορικά μεταλλεύματα. Υπενθυμίζεται πως το ελαφρύ και ανθεκτικό αλουμίνιο χρησιμοποιείται για την κατασκευή εξαρτημάτων αεροπλάνων, αυτοκινήτων και μεταλλικών κουφωμάτων. Οπως επίσης ως υλικό συσκευασίας τροφίμων (αλουμινόχαρτο) και για την κατασκευή ηλεκτρικών αγωγών μεταφοράς ρεύματος, οικιακών σκευών και άλλων αντικειμένων.
Από τα προαναφερόμενα γίνεται σαφές πως ο πλούτος που συρρέει στα ταμεία της επιχείρησης είναι ανυπολόγιστος. Μάλιστα, τα επίσημα κέρδη της ΠΕΣΙΝΕ για το ’94 ήταν 4,1 δισ. δρχ. Το ’95, ήταν 9,7.Το ’96 ήταν 4,6 και το ’97 ανήλθαν σε 8,9.Δηλαδή, μέσα σε τέσσερα χρόνια οι εργοδότες έβαλαν στην τσέπη τους 27,3 δισ. δρχ.!
Τέλος, η επιχείρηση, σε ένα τρίμηνο, αναμένεται να έχει έτοιμη νέα εγκατάσταση, όπου θα επεξεργάζεται βωξίτη, εισαγόμενο από τη Βραζιλία. Κατά τους ειδικούς, ο ελληνικός βωξίτης είναι πλουσιότερος σε αλουμίνα, αλλά πιο δύσκολος και άρα πιο δαπανηρός σε επεξεργασία. Ο βραζιλιάνικος είναι πιο εύκολος και πιο οικονομικός. Οι εργοδότες ετοιμάζονται για νέα κέρδη.
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΜΕ ΝΟΜΟ ΠΤΩΧΕΥΕΙ ΤΗΝ ΛΑΡΚΟ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ
Πόσο θα πληρώσουμε το δώρο Σαμαρά – Βενιζέλου στον όμιλοΜε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ θα επιβαρυνθούν οι λογαριασμοί της ΔΕΗ μετά την απόφαση της κυβέρνησης Σαμαρά – Βενιζέλου να προσφέρει ένα ακόμη σκανδαλώδες δώρο στον όμιλο Μυτιληναίου – και μέσω αυτού σε όλους τους βιομήχανους της χώρας.
Η απόφαση που ελήφθη για την Αλουμίνιον του Μυτιληναίου, αλλά επεκτείνεται σε όλες τις βιομηχανίες που κάνουν χρήση ηλεκτρικού ρεύματος υψηλής τάσης θα προσφέρει, σύμφωνα με την ΓΕΝΟΠ, εκπτώσεις που θα φτάνουν αθροιστικά έως και το 40% και θα επιβαρύνουν την επιχείρηση κατά 200 εκατομμύρια ευρώ.
Για την ιστορία της σκανδαλώδους αντιμετώπισης του ομίλου Μυτιληναίου αντιγράφουμε παλαιότερο κείμενο του Γιάννη Μπενίση από την εφημερίδα Αυγή.
«Ένα από τα πιο γνωστά σκάνδαλα στη νεώτερη ιστορία του τόπου ήταν το σκάνδαλο ΠΕΣΙΝΕ. Οι παλαιότεροι μπορεί να θυμούνται ότι ο Καραμανλής ο πρεσβύτερος, με πρόσχημα την προσέλκυση της επένδυσης, παραχώρησε το 1960 στη ΠΕΣΙΝΕ το σκανδαλώδες προνόμιο να μπορεί να αγοράζει από τη ΔΕΗ το ρεύμα σε τιμή πολύ κατώτερη του κόστους, με αποτέλεσμα να χάνει η τότε πλήρως δημόσια ΔΕΗ εκατοντάδες εκατομμύρια δραχμές τον χρόνο.
Για να γίνει αντιληπτό το προνόμιο, αξίζει να σκεφθεί κανείς ότι η ΠΕΣΙΝΕ πλήρωνε 7 δραχμές την κιλοβατώρα, τη στιγμή που οι αγρότες, για τις ανάγκες της παραγωγής τους (αντλιοστάσια), πλήρωναν 14 δραχμές, οι δε οικιακοί καταναλωτές 22 δραχμές. Μετά από τα 32 χρόνια διάρκειας της αρχικής αποικιοκρατικής σύμβασης, μόλις τις τελευταίες μέρες της, η κυβέρνηση Μητσοτάκη, το 1993, έσπευσε σκανδαλωδώς να παρατείνει τη σύμβαση για άλλα 14 χρόνια, ώς το 2006 δηλαδή (με τι άραγε κριτήρια;). Δυστυχώς το σκάνδαλο αυτό, με άλλη μορφή, όχι μόνο συνεχίζεται, αλλά και διευρύνεται σε βάρος των καταναλωτών και του Ελληνικού Δημοσίου.
Η ΠΕΣΙΝΕ έγινε «Αλουμίνιο της Ελλάδος» και κατέληξε στα χέρια του ομίλου Μυτιληναίου. Τα προτιμησιακά αποικιοκρατικά τιμολόγια επρόκειτο να λήξουν τον Μάρτιο του 2006, αλλά πήραν παράταση (με ασφαλιστικά μέτρα μέχρι την πρωτόδικη απόφαση) ώς τον Μάιο του 2008, οπότε η ΔΕΗ πέτυχε, μετά από έφεση, να τα παύσει. Οι χρηματικές διάφορες που είχαν προκύψει διευθετήθηκαν συμβιβαστικά τον Αύγουστο του 2010. Το χρέος της “Αλουμίνιον Α.Ε.” προς τη ΔΕΗ κουρεύτηκε από 107,6 εκατ. σε 82,6 εκατ. ευρώ, θα πληρωθεί με ιδιαίτερα ευνοϊκούς όρους και μάλιστα η “Αλουμίνιον” θα αγοράζει το ρεύμα από τη ΔΕΗ σχεδόν στη μισή τιμή (40,7 ευρώ/mwh) απο τον μέσο καταναλωτή (που αγοράζει 80 ευρώ /mwh) . Πάντως η Κομισιόν αποφάσισε ότι το προνομιακό καθεστώς πώλησης ρεύματος στην εταιρεία συνιστά αδικαιολόγητο πλεονέκτημα προς την εταιρεία και μάλιστα η Ελλάδα πρέπει να ανακτήσει τη διαφορά που για δύο χρόνια με τους τόκους υπολογίστηκε στα 17,5 εκ. ευρώ, τα όποια πρέπει να πληρώσει ο Μυτιληναίος.
Τα… δώρα στον όμιλο Μυτιληναίου
Την ίδια εποχή, ως αντιστάθμισμα, ο τότε υφυπουργός Ανάπτυξης, Χρήστος Φώλας, έκανε το πρώτο δώρο στον όμιλο Μυτιληναίου. Ο όμιλος είχε πάρει άδεια αυτοπαραγωγού Συμπαραγωγής Ηλεκτρισμού Θερμότητας (ΣΗΘ), δηλαδή να παράγει και να καταναλώνει ο ίδιος το παραγόμενο ρεύμα, και μάλιστα για την κατασκευή του εργοστασίου πήρε και επιδότηση 16 εκατ. ευρώ. Ο Χρ. Φώλας λοιπόν αποφάσισε, μετα απο αίτηση του ενδιαφερόμενου, να μετατρέψει την άδεια αυτοπαραγωγού σε άδεια ανεξάρτητου παραγωγού από ΣΗΘ, πράγμα που έδωσε το δικαίωμα στην “Αλουμίνιον” να πουλά την ενέργεια που παράγει προς 55 ευρώ/mwh και να αγοράζει την ενέργεια που καταναλώνει προς 40,7 ευρώ/mwh και άρα να κερδίζει τη διαφορά.
Το δεύτερο δώρο ήρθε από την υπουργό κ. Μπιρμπίλη. Εκμεταλλευόμενος ο όμιλος διάφορες φωτογραφικού τύπου ρυθμίσεις, μετατράπηκε η άδεια ΣΗΘ σε άδεια ΣΗΘΥΑ, δηλαδή προστέθηκε το «υψηλής αποδοτικότητας», πράγμα που η Ε.Ε. το εξομοιώνει με ΑΠΕ. Ωστόσο η κ Μπιρμπιλη δεν έδωσε (προς τιμήν της) στον όμιλο όλα τα δυνατά προνόμια, αλλά παρέμεινε η ρήτρα να έχουν το προνόμιο των ΑΠΕ μόνο τα 35 mw από τα 340 mw, οπότε τα 35 αυτά άρχισαν να πληρώνονται ως ΑΠΕ. Ίσως και η αποπομπή της από το υπουργείο να έχει να κάνει και με το ότι έδωσε δωράκι και αντιστάθηκε στο να δώσει δώρο.
Το τρίτο δώρο προήλθε από τον τότε υπουργό ΥΠΕΚΑ κ. Παπακωνσταντίνου.Αυτος δε δίστασε με το περιβόητο άρθρο 197 του νόμου 4001/2011, το οποίο εκτός του ΣΥΡΙΖΑ, το καταψήφισε και η Ν.Δ., να καταργήσει τη ρήτρα των 35 mw και πλέον ολόκληρη η παραγωγή των 340 mw εκλαμβάνεται ως ΑΠΕ και ο όμιλος πλέον πουλάει ρεύμα με τα εξής προνόμια:
α) Προτεραιότητα στη απορρόφηση, που σημαίνει χωρίς ρίσκο παραγωγή.
β) Τιμή ευνοϊκότερη σε σχέση με αυτή που πουλάνε οι άλλοι παραγωγοί φυσικού αερίου – η οποία είναι πιο ευνοϊκή καθώς προκύπτει από μαθηματικό τύπο.
γ) Μια σειρά πλεονεκτημάτων που έτσι και αλλιώς έχουν οι ηλεκτροπαραγωγοί από φυσικό αέριο.
Με τελικό αποτέλεσμα, αντί των 50 ευρώ /mwh, που είναι για παράδειγμα, η οριακή τιμή συστήματος (ΟΤΣ) κάποια ώρα της ημέρας και σύμφωνα με αυτή πληρώνονται όλοι οι παραγωγοί, ο όμιλος Μυτιληναίου να πληρώνεται με 130 ευρώ/mwh, με τελικό υπερκέρδος το οποίο υπολογίζεται πάνω από 70 εκατ. ευρώ τον χρόνο.
Η τελευταία πράξη παίχτηκε με την πρόσφατη υπ’ αριθμ. Δ5-ΗΛ/Γ/Φ1/749 απόφαση του Γ. Μανιάτη, ο οποίος χωρίς καμία εξουσιοδότηση, εισήγαγε σειρά φωτογραφικών ρυθμίσεων ώστε να αρθούν και τα οποία τεχνικού χαρακτήρα εμπόδια υπήρχαν, με στόχο να καρπωθεί τα ευεργετήματα του άρθρου 197 ο όμιλος Μυτιληναίου».
Η Αλουμίνιον… Πεσινέ Νο 2Ουδείς εκ των εμπλεκομένων στην «κλοπή του ρεύματος» που αποκάλυψε «Το Βήμα της Κυριακής» την περασμένη εβδομάδα ένιωσε την ανάγκη να απαντήσει ή να εξηγήσει τα ανεξήγητα της τριπλής επιδότησης προς την Αλουμίνιον της Ελλάδος. Ούτε εκείνοι που προσέφεραν το προνόμιο ούτε εκείνοι που το διαχειρίστηκαν αλλά ούτε και αυτοί που το απολαμβάνουν αντέδρασαν στην αποκάλυψη του διακομματικού σκανδάλου. Οι κκ. Φώλιας και Παπακωνσταντίνου, όπως και η μετοικήσασα στο Παρίσι κυρία Τίνα Μπιρμπίλη, εσιώπησαν χαρακτηριστικά. Το αυτό έπραξαν οι υπεύθυνες διαχρονικά διοικήσεις της ΔΕΗ. Οι κκ. Μανιατάκης και Αθανασόπουλος, που διοίκησαν τη ΔΕΗ στα χρόνια της νεοδημοκρατικής διακυβέρνησης, απέφυγαν οποιαδήποτε αναφορά, όπως και η παρούσα διοίκηση των κκ. Ζερβού και Μπαράτση δεν εξέδωσε καμία ανακοίνωση. Το παράδοξο είναι ότι και το συνήθως ευαίσθητο και θιγόμενο Αλουμίνιον της Ελλάδος εποίησε την νήσσαν. Παρά την ένοχη σιωπή, ωστόσο, η αλήθεια είναι ότι εθορυβήθησαν άπαντες και οι πληροφορίες αναφέρουν ότι στις αρχές της εβδομάδας υπήρξε συνεργασία σε υψηλότατο επίπεδο μεταξύ της ΔΕΗ και του βιομηχανικού ομίλου για την αντιμετώπιση της «κρίσης». Και αυτό γιατί εκείνοι γνωρίζουν το βάθος της σχέσης, που δεν περιορίζεται στις χαριστικές πράξεις επιδότησης αλλά εκτείνεται σε πλήθος άλλα θέματα. Με χαρακτηριστικότερο αυτό της τιμής του ρεύματος που πληρώνει η Αλουμίνιον της Ελλάδος στη ΔΕΗ. «Το Βήμα της Κυριακής» αποκαλύπτει ότι ο ενεργοβόρος όμιλος που καλοπληρώνεται για το ρεύμα που πουλάει στο ηλεκτρικό δίκτυο της χώρας αγοράζει σχεδόν δωρεάν πολλαπλάσιες ποσότητες που χρησιμοποιεί για τη λειτουργία των μονάδων του. Ουσιαστικά διατηρούσε ως πρόσφατα σε περιβάλλον απελευθερωμένης αγοράς το αποικιακό τιμολόγιο που απολάμβανε η γαλλική Πεσινέ τα χρόνια της δεκαετίας του ΄60! Η ιστορία έχει ως εξής:
Η σύμβαση του 1960 μεταξύ ΔΕΗ και Αλουμίνιον της Ελλάδος (πρώην Ρechiney) για ειδική, εξαιρετικά χαμηλή, τιμολόγηση του ηλεκτρικού ρεύματος που κατανάλωνε η ενεργοβόρος βιομηχανία έληγε κανονικά το 1992. Η ΔΕΗ, τον Σεπτέμβριο του 1993, τις ημέρες κατάρρευσης της κυβέρνησης Μητσοτάκη και τις παραμονές των εκλογών εκείνου του Οκτωβρίου, επέκτεινε, κατόπιν σχετικής οδηγίας του τότε πρωθυπουργού, την ισχύ της σύμβασης για άλλα 14 χρόνια! Το αποικιοκρατικό τιμολόγιο, με βάση εκείνη την απόφαση, θα παρέμενε ενεργό ως την 31η Μαρτίου 2006. Και αυτό υπό τον όρο ότι η διοίκηση της ΔΕΗ θα δήλωνε εξωδίκως στην Αλουμίνιον της Ελλάδος την καταγγελία της εν λόγω σύμβασης δύο χρόνια νωρίτερα από τη λήξη της.
Στις 26 Φεβρουαρίου 2004 ο τότε διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ κ. Στ. Νέζης κατήγγειλε όντως τη σύμβαση και προανήγγειλε στην Αλουμίνιον της Ελλάδος το τέλος του προνομιακού αποικιακιού τιμολογίου. Γεγονός που οδήγησε τους Γάλλους στην πώληση της Αλουμίνιον της Ελλάδος σε μια καναδική πολυεθνική εταιρεία, απ΄ όπου και την απέκτησε ο όμιλος Μυτιληναίου.
Βάσει των παραπάνω, λοιπόν, στις 31 Μαρτίου 2006 η διοίκηση της ΔΕΗ και συγκεκριμένα ο τότε διευθύνων σύμβουλος κ. Δ.Μανιατάκης ήρε το προνομιακό τιμολόγιο της Αλουμίνιον της Ελλάδος και άρχισε να τιμολογεί τον όμιλο με το τιμολόγιο Α150 που εφαρμόζεται για τις ενεργοβόρες βιομηχανίες υψηλής τάσης.
Η νέα ιδιοκτησία της Αλουμίνιον της Ελλάδος και συγκεκριμένα ο όμιλος Μυτιληναίου αρνήθηκε το τιμολόγιο που ίσχυε για όλους τους μεγάλους πελάτες υψηλής τάσης επιδιώκοντας ένα παρεμφερές τιμολόγιο με εκείνο της αρχικής αποικιοκρατικής σύμβασης που είχε εξασφαλίσει το 1960 η γαλλική εταιρεία. Για τον σκοπό αυτόν κατέθεσε αγωγή εναντίον της ΔΕΗ ζητώντας να αναγνωριστεί από το δικαστήριο ότι συνεχίζει το καθεστώς τής από 25 Ιουλίου 1960 αρχικής σύμβασης και μετά τις 31 Μαρτίου 2006. Δικάσιμος της αγωγής αυτής έπειτα από αναβολές, ματαιώσεις και ένας Θεός ξέρει ποιες άλλες διαδικασίες έχει οριστεί η 15η Δεκεμβρίου 2011! Παράλληλα η Αλουμίνιον της Ελλάδος προσέφυγε σε ασφαλιστικά μέτρα εναντίον της ΔΕΗ προκειμένου να ανασταλεί η καταγγελία της παλαιάς σύμβασης ως την εκδίκαση της αγωγής της. Αγνωστο πώς το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών με την από 5 Ιανουαρίου 2007 απόφασή του ανέστειλε προσωρινά την καταγγελία της εν λόγω σύμβασης.
Με βάση την προαναφερθείσα απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, η ΔΕΗ ξεκίνησε και πάλι να τιμολογεί την Αλουμίνιον ΑΕ (καθολική διάδοχο της Αλουμίνιον της Ελλάδος) με βάση τη σύμβαση του 1960. Επίσης, ζήτησε την αναστολή της προηγούμενης απόφασης του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών το οποίο και έκανε δεκτή την αίτησή της. Ετσι για το διάστημα μεταξύ Ιανουαρίου 2007 και Μαρτίου 2008 η ΔΕΗ, με διευθύνοντα σύμβουλο τον κ. Τ. Αθανασόπουλο, τιμολογούσε την Αλουμίνιον με τους όρους της σύμβασης του 1960! Η τότε διοίκηση της εισηγμένης υπό κρατικό έλεγχο επιχείρησης, κατά παράδοξο τρόπο, δεν προχώρησε σε αγωγή κατά της Αλουμίνιον για την απώλεια εσόδων που είχε το προαναφερόμενο διάστημα, παρ΄ ότι εσωτερικά είχαν υπάρξει έντονες αντιδράσεις. Πληροφορίες από τα ενδότερα της ΔΕΗ αναφέρουν ότι αυτή ήταν και η αιτία παραίτησης του τότε εμπορικού διευθυντή της επιχείρησης κ. Γ. Κόλλια, ο οποίος απαιτούσε άλλη στάση από τον κ. Αθανασόπουλο. Ουσιαστικά ο κ. Κόλλιας εξαναγκάστηκε σε παραίτηση επειδή ακριβώς δεν μπορούσε να συμβιβαστεί με τις πολλές, κατ΄ εξακολούθηση, χαριστικές πράξεις προς τη διάδοχη ιδιοκτησία της Αλουμίνιον της Ελλάδος.
Για το θέμα αυτό στις 13 Ιουλίου 2011 εκδόθηκε απόφαση της Ευρωπαϊκής Ενωσης η οποία αποφαίνεται ότι οι τιμολογήσεις αυτής της περιόδου βάσει των όρων της σύμβασης του 1960 αποτελούν «κρατική ενίσχυση», χαρακτηρίζονται από επιλεκτικότητα καθώς μόνη αυτή είχε τέτοια προνομιακή μεταχείριση και στρεβλώνουν τον ανταγωνισμό. Η Αλουμίνιον της Ελλάδος εκλήθη να δώσει διευκρινίσεις για την προνομιακή μεταχείριση και προσπάθησε να αποβάλει τον χαρακτηρισμό «κρατική ενίσχυση» ισχυριζόμενη ότι συνέβαλε στην περιφερειακή ανάπτυξη, χωρίς ωστόσο να προσκομίσει σχετικά αποδεικτικά στοιχεία. Κατόπιν αυτών οι ευρωπαϊκές αρχές απαίτησαν από την Ελληνική Δημοκρατία να ενημερώσει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή εντός δύο μηνών από την κοινοποίηση της απόφασης για το συνολικό ποσό της παράνομης ενίσχυσης και των τόκων που θα ανακτηθούν, για τα μέτρα που έχουν ληφθεί ή προγραμματίζονται για τη συμμόρφωση προς την απόφαση και τα έγγραφα που πιστοποιούν ότι ο αποδέκτης της ενίσχυσης έχει κληθεί να τα επιστρέψει. Το διεκδικούμενο ποσό ανέρχεται σε 17,3 εκατ. ευρώ συν τον τόκο που αναλογεί στον χρόνο με επιτόκιο 4,62%.
Επιπλέον η Αλουμίνιον ΑΕ αρνήθηκε τον Ιούλιο του 2008 να πληρώσει την αύξηση του τιμολογίου της ΔΕΗ κατά 10% που επιβλήθηκε στους πελάτες υψηλής τάσης και με διάφορα προσχήματα άφηνε ανεξόφλητους τους λογαριασμούς της στην επιχείρηση. Εφθασε έτσι τον Αύγουστο του 2010 να οφείλει στη ΔΕΗ το ποσό των 107,6 εκατ. ευρώ. Ακολούθησαν πάμπολλες συναντήσεις και ακόμη περισσότερες συζητήσεις στο διοικητικό συμβούλιο της ΔΕΗ, οι οποίες κατέληξαν σε ένα απολύτως ευνοϊκό για τον ιδιωτικό όμιλο συμβιβασμό. Το χρέος της Αλουμίνον ΑΕ «κουρεύτηκε» και έπεσε από τα 107,6 εκατ. ευρώ στα 82,6 εκατ. ευρώ, θα αποπληρωθεί με ιδιαίτερα ευνοϊκούς όρους και η τιμή του ρεύματος που θα αγοράζει από τη ΔΕΗ είναι η χαμηλότερη δυνατή στα όρια της χαμηλής νυχτερινής ζώνης και των αργιών στα 40,7 ευρώ η μεγαβατώρα.
Για το πλαίσιο αυτής της συμφωνίας είχε σοβαρές αντιρρήσεις και διαφωνίες ο εμπορικός διευθυντής της ΔΕΗ κ. Χ.Ποσειδών – κυρίως επισήμαινε μετά πάθους την προσχηματική συμπεριφορά του εν λόγω ομίλου. Τελικώς εξαναγκάστηκε σε παραίτηση από τους κκ. Ζερβό και Μπαράτση. Ηταν ο δεύτερος ανώτερος υπάλληλος της επιχείρησης που έχανε τη θέση του εξαιτίας των εκλεκτικών συγγενειών των διοικήσεων της ΔΕΗ με την Αλουμίνιον της Ελλάδος. Κοινή είναι η πεποίθηση ότι οι δύο τελευταίες διοικήσεις της ΔΕΗ δεν υπερασπίστηκαν επαρκώς τα καλώς εννοούμενα συμφέροντα της επιχείρησης. Αντιθέτως, μάλιστα, η διοίκηση ΖερβούΜπαράτση αποποιήθηκε με την τελευταία συμφωνία μέρος αυτών. Είχε άπειρες δυνατότητες, νομικές και άλλες, αλλά δεν τις αξιοποίησε.
Η τραγωδία είναι ότι την ώρα που υπήρχαν τέτοιες διαφορές οι διοικήσεις της ΔΕΗ προσέφεραν, με διακομματική κάλυψη, γην και ύδωρ στον όμιλο του κ. Μυτιληναίου, όπως αποδεικνύεται από τις χαριστικές πράξεις και τις τριπλές επιδοτήσεις που του προσφέρθηκαν τα τελευταία χρόνια. Και το δυστύχημα είναι ότι σε λίγο η κυβέρνηση θα απειλεί τους φορολογουμένους με διακοπή του ρεύματος στην περίπτωση που δεν πληρώσουν την έκτακτη εισφορά επί των ακινήτων. Αλήθεια, με ποιο ανάστημα θα επιβάλει τέτοια απόφαση η ελεγχόμενη από τον κ. Παπακωνσταντίνου και τοποθετημένη από τον κ. Παπανδρέου διοίκηση των κκ. Ζερβού και Μπαράτση;
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ :
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.
Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.
Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.
Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.
Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.
Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:
1.0. ΠΟΣΟ ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ($ 600.000.000.000) ΔΟΛΑΡΙΩΝ
ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.
1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),
1.2. Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.
2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.
2.1. ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:
Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS – GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS – Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.
Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.
2.2. ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:
- Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με
ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ .
2.3. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,
World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).
3.0. ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ , ΕΝΑΝΤΙ ΧΡΥΣΟΥ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ, Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΠΕΝΤΕ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ
ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.
3.1. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.
( * ) ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ
Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:
Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!
Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου
2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,
3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων
- ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ
1.0 Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:
1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:
1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.
1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),
1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.
1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.
1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ. , του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών
- εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.
1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.
1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου