ΝΕΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ:

Κυριακή 7 Νοεμβρίου 2021

Η ηγεσία της Ένωσης Δικαστών ζητά να καταργηθεί η απαγόρευση για τους Τούρκους ψαράδες

 


Περίεργη στάση από το προεδρείο της Ενώσεως Δικαστών και Εισαγγελέων που ζητά να αποσυρθεί η διάταξη που απαγορεύει την αλιεία από αλλοδαπούς στα χωρικά μας ύδατα. Οργή στο νομικό κόσμο.

Τεράστια ερωτήματα γεννά η στάση της ηγεσίας της Ενώσεως Δικαστών και Εισαγγελέων – και όχι όλων των δικαστών - η οποία ζητεί να αποσυρθεί η διάταξη που απαγορεύει την αλιεία από αλλοδαπούς στα χωρικά μας ύδατα γιατί τους ενοχλεί, όπως αναφέρουν στην ανακοίνωσή τους, ότι «στις πραγματικές προθέσεις του νομοθέτη είναι, η αντιμετώπιση του φαινομένου της παράνομης αλιείας, από τούρκους αλιείς, στην αιγιαλίτιδα ζώνη του Ελληνικού Κράτους…»

Σε μια στιγμή, που η χώρα μας, θωρακίζεται με όποιον τρόπο μπορεί απέναντι στην τουρκική απειλή, εξοπλιστικά αλλά και νομικά, η αδιανόητη αυτή στάση, του προεδρείου της Ένωσης που τίθεται ουσιαστικά υπέρ των Τούρκων, έρχεται και μας λέει, ούτε λίγο ούτε πολύ, να τους αφήσουμε ήσυχους να αλωνίζουν το Αιγαίο. Είναι προφανές ότι αυτή η δήλωση εγείρει πληθώρα ερωτημάτων για τη σκοπιμότητα, αλλά και την αναγκαιότητα μιας τόσο ανθελληνικής στάσης.

Και το πράγμα γίνεται ακόμη χειρότερο, αν σκεφθεί κανείς ότι το προεδρείο της Ένωσης Δικαστών αγνοεί τι προβλέπει η Ευρωπαϊκή νομοθεσία για ένα τόσο ευαίσθητο ζήτημα. Να επισημάνουμε λοιπόν ότι είμαστε υποχρεωμένοι ως Ευρωπαϊκή χώρα να προστατεύσουμε περιοχές NATURA του Αιγαίου, αλλά και να τηρηθεί η ποσόστωση αλιείας και η προστασία του περιβάλλοντος. Αν δεν το κάνουμε και συλληφθεί για παράδειγμα ένας Τούρκος αλιέας στο Αιγαίο, αφού δεν υπάρχει σχετικό άρθρο, θα αφεθεί ελεύθερος και μετά θα μας ζητάει και αποζημίωση για τη βλάβη που υπέστη. Παράλληλα θα μας ζητηθεί από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, αποζημίωση ως με τη μορφή προστίμου και καταδίκη, γιατί δεν τηρήσαμε τη νομοθεσία. Όταν όμως υπάρχει αυτή η πρόβλεψη στον Κώδικά μας, θα αποφύγουμε όλα τα παραπάνω και ο αλλοδαπός παράνομος αλιέας θα πάει φυλακή. Άραγε, τα παραπάνω δεν τα γνωρίζει η ηγεσία της Ένωσης Δικαστών Εισαγγελέων; Κι αν τα γνωρίζει για ποιο λόγο επιχειρεί να θολώσει τα νερά σε ένα τόσο κρίσιμο εθνικό ζήτημα;

Φτάνουν μάλιστα στο σημείο να επισημαίνουν ότι η επαναφορά του σχετικού άρθρου, (το οποίο προϋπήρχε, καταργήθηκε επί ΣΥΡΙΖΑ και επανέρχεται επί ΝΔ με πρόβλεψη αυστηρότερης ποινής), δεν μας χρειάστηκε πριν από 70 χρόνια και άρα γιατί να μας χρειαστεί τώρα;

Μεταφέρουμε αυτούσια την τοποθέτησή των μελών της πλειοψηφίας του Δ.Σ. της Ένωσης, όπως αυτή εκφράζεται μέσα από σχετική ανακοίνωση που φέρει την υπογραφή του προέδρου της, κ. Χριστόφορου Σεβαστίδη:

«Με το άρθρο 92 του Σχεδίου Νόμου, επαναφέρεται και μάλιστα ως βαρύτατο πλημμέλημα, το έγκλημα της αλιείας σε χωρικά ύδατα από αλλοδαπούς. Κατά την αιτιολογική έκθεση του νομοσχεδίου με τη διάταξη αυτή σκοπείτε η προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος, από την αλόγιστη και μη ελεγχόμενη αλιεία και ως εκ τούτου η προώθηση μέτρων αντιμετώπισης της κλιματικής αλλαγή, η οποία επιδρά και στον τομέα της αλιείας. Οι σκέψεις αυτές της αιτιολογικής έκθεσης, ελάχιστα πειστικές είναι. Στις πραγματικές προθέσεις του νομοθέτη, είναι η αντιμετώπιση του φαινομένου της παράνομης αλιείας από τούρκους αλιείς στην αιγιαλίτιδα ζώνη του Ελληνικού Κράτους. Ωστόσο, μια τέτοια συμπεριφορά, αντιμετωπίζεται και υπό το σημερινό καθεστώς, με κατάλληλη εφαρμογή της νομοθεσίας, με την παράνομη είσοδο των αλλοδαπών στη χώρα, χωρίς να χρειάζεται η προσφυγή, σε αμφιβόλου σκοπιμότητας και ορθότητας, νομοθετικές επιλογές. Εξάλλου, η αντίστοιχη διάταξη του άρθρου 401,προϊσχύσαντος Π.Κ./1950, σε ελάχιστες περιπτώσεις εφαρμόστηκε, στα 70 χρόνια ισχύος του Π.Κ. 1950.Προτείνεται η απάλειψη της διάταξης αυτής».

Ο Χριστόφορος Σεβαστίδης.

Και το εύλογο ερώτημα προς τους υπογράφοντες αυτή την δήλωση είναι το ακόλουθο:

-Είναι αμφιβόλου σκοπιμότητας και ορθότητας νομοθετική επιλογή, μια διάταξη που σκοπό της έχει την προστασία των Εθνικών της συμφερόντων;

-Το μη σκόπιμο και ορθό νομοθετικά κατά την άποψη σας ποιο θα ήταν ακριβώς; Το αντίθετο;

-Να μην νομοθετούμε υπέρ των Εθνικών μας συμφερόντων;

Και τόσο πολύ σας ενοχλεί προστασία των νομίμων εθνικών μας συμφερόντων;

Στην ίδια σχεδόν γραμμή πλεύσης, κινείται βεβαίως και το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, καθώς σε σχετική ανακοίνωση του τομεάρχη Δικαιοσύνης του ΣΥΡΙΖΑ κ. Ξανθόπουλου, όλες οι διατάξεις του προωθούνται για τροποποίηση, χαρακτηρίζονται αναχρονιστικές και ζητούν την απόσυρσή τους.

Έγκριτοι νομικοί και διεθνολόγοι, εξηγούν γιατί η επαναφορά και εφαρμογή του επίμαχου άρθρου, είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, υπεράσπισης των εθνικών μας δικαιωμάτων και υπεράσπισης των εθνικών μας συμφερόντων.

Δημήτρης Σταθακόπουλος- Δικηγόρος παρ΄Αρείω Πάγο, Διδάκτωρ του Παντείου Πανεπιστημίου και Οθωμανολόγος.

«Α) Σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία υπάρχει ποσόστωση αλιείας. Δηλαδή τα κράτη της Ε.Ε. ψαρεύουν συγκεκριμένη ποσότητα για προστασία των ειδών αλλά και του περιβάλλοντος.

Β) Την υποχρέωση επιτήρησης εφαρμογής της νομοθεσίας περί ποσόστωσης, έχει η κάθε χώρα για τα χωρικά της ύδατα αλλά η Ελλάδα είναι περαιτέρω υπεύθυνη για την προστασία ευαίσθητου θαλάσσιου περιβάλλοντος όπως περιοχές Natura του Αιγαίου.

Γ) Πρόβλημα γεννάται στις κλειστές θάλασσες της Μεσογείου και εν προκειμένω του Αιγαίου ,όπου αν δεν τηρηθούν, η ποσόστωση και η προστασία του περιβάλλοντος, τόσο η χώρα μας όσο και οι: Ισπανία, Ιταλία, Γαλλία, επαπειλούνται με βαρύτατες ποινές. Κάτι που δεν ακουμπά τις βόρειο- αφρικανικές χώρες και την Τουρκία, οι οποίες ψαρεύουν σε αυτές τις θάλασσες αφού δεν διέπονται από την Ευρωπαϊκή νομοθεσία.

Λόγω δε της παραβίασης της ποσόστωσης προκαλείται καταστροφή του θαλάσσιου περιβάλλοντος, στις Ποσειδωνίες και σε όλα τα είδη ψαριών. Ως εκ τούτου και προς αποφυγή της ανισορροπίας στο περιβάλλον τόσο οι άλλες χώρες όσο και η Ελλάδα, είναι υποχρεωμένες όχι μόνο να εναρμονιστούν και να εφαρμόσουν την σχετική Ευρωπαϊκή νομοθεσία περί αλιείας , αλλά και να επιβάλλουν ποινές, όταν αυτή καταστρατηγείται ,από τρίτες μη ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Τουρκία.

Επισημαίνω, επουδενί η Ευρωπαϊκή νομοθεσία σχετικά με την αλιεία και η τήρησή της από την Ελλάδα, πρέπει να συγχέεται με την κείμενη νομοθεσία για τους πρόσφυγες».

dimitrisstathakopoylos.jpg
Ο Δημήτρης Σταθακόπουλος.

Την αναγκαιότητα διεκδίκησης των δικαιωμάτων μας αλλά και την προάσπιση των χωρικών μας υδάτων, δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στην προστασία της Αλιείας στο Αιγαίο, έχει επισημάνει πολλές φορές, τόσο με συνεντεύξεις του, όσο και με αρθρογραφίες του, ο καθηγητής και πρώην υπουργός εξωτερικών κύριος Γιάννης Βαληνάκης, αναφέροντας μεταξύ άλλων:

«Από χρόνια υποστηρίζω το άνοιγμα του κεφαλαίου 13 περί Αλιείας. Μέρος αυτού του Ευρωπαϊκού κεκτημένου, που πρέπει να εφαρμόσει η Άγκυρα, είναι η αποδοχή της σύμβασης του ΟΗΕ για το δίκαιο της θάλασσας . Αυτό σημαίνει κάνω τα Ελληνοτουρκικά, Ευρωτουρκικά. Ό, τι επιτρέπει στην Ελλάδα το Διεθνές Δίκαιο της Θάλασσας και μέχρι σήμερα δεν απέκτησε, ό, τι επιτρέπεται επί δεκαετίες και μέχρι σήμερα δεν έχει απολαύσει τούς καρπούς του, έχει κάθε συμφέρον καi νόμιμο δικαίωμα να διεκδικήσει, και με την σωστή στρατηγική τελικά να κατοχυρώσει. Είναι εντυπωσιακή η αναντιστοιχία ανάμεσα στην ισχύουσα εθνική νομοθεσία και τις δυνατότητες πού το Δίκαιο της Θάλασσας παρέχει προς την Ελλάδα. Όπως μεταξύ άλλων, αποκλειστική ζώνη αλιείας στα Δωδεκάνησα, και, βεβαίως, υφαλοκρηπίδα και ΑΟΖ για την χώρα μας. Με την κατάλληλη θεσμοθέτηση βάσει των προνοιών του Δικαίου της Θάλασσας και την δέουσα και στον κατάλληλο χρόνο εφαρμογή, τα δικαιώματα αυτά μπορούν να χαρίσουν στην χώρα μας μία τεράστια θαλάσσια έκταση».

Ο Γιάννης Βαληνάκης.
ΠΗΓΗ

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α

ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ

 

Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.

Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.

Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.

Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.

Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.

Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:

1.0.  ΠΟΣΟ  ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ  ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ  ($  600.000.000.000)  ΔΟΛΑΡΙΩΝ

ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.

1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),

1.2.  Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.

2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.

2.1.  ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ  ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:

Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS – GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS – Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.

Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.

2.2.  ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:

  • Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με

ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ  ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ  ΛΑΟΣ .

2.3.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,

World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).

3.0.  ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ   ΤΗΣ   ΑΝΑΤΟΛΗΣ ,  ΕΝΑΝΤΙ  ΧΡΥΣΟΥ  ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ,  Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ   ΑΞΙΑΣ   ΠΕΝΤΕ  ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ

ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.

3.1.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.

( * )   ΑΡΤΕΜΗΣ    ΣΩΡΡΑΣ  , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β

ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ

ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ

Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:

Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!

Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ   ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0     Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου

2.0     Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,

3.0     Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων

  • ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ

 1.0  Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:

1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:

 

1.2.1.     Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.

1.2.2.     Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.

1.2.3.      Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),

1.2.4.      Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.

1.2.5.      Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.

1.2.6.      Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ. , του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών

  • εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.

1.2.7.      Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.

1.2.8.   Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.

 

ΙΙ. ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ & ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ  ΣΩΜΑ

1.0. Επιτροπή συγκρότησης Ειδικού δικαστηρίου που καλείται να αποδώσει άμεσα δικαιοσύνη στα αποτελέσματα των Επιτροπών ελέγχου επί όλων των σημαντικών θεμάτων της Πολιτείας και θα επιβάλλει τις ανάλογες ποινές που θα αποφασιστεί. Η Επιτροπή Συγκρότησης έχει χρονικό διάστημα δέκα (10) ημερών από την κατάθεση των νομοσχεδίων για την σύσταση του Ειδικού Δικαστηρίου.

2.0.  Επιτροπή ελέγχου για το Δικαστικό Σώμα:

2.1. Επιτροπή ελέγχου όλων των Δικαστικών λειτουργών για τη μέχρι τώρα δράση και λειτουργία τους.

2.2. Εντατικά σεμινάρια για την εμπέδωση του ρόλου του Δικαστικού λειτουργού.

2.3. Εντατικά σεμινάρια για εφαρμογή της διορθωτικής, της διανεμητικής και της εθιμικής δικαιοσύνης.

3.0. Το Πειθαρχικό Σώμα, είναι ανεξάρτητο σώμα για να μπορεί αμερόληπτα να διενεργεί ελέγχους, γνωματεύσεις, να επιμελείται θέματα που άπτονται της δικαιοσύνης.

4.0. Οι επιτροπές πειθαρχικού θα εποπτεύσουν και θα συντονίσουν με κάθε διαφάνεια όλες τις πράξεις και σε κοινή δημόσια θέα.

5.0. Επιτροπή Δικαίου, η οποία θα ενεργεί αυτόνομα και θα εποπτεύει τη λειτουργία ολόκληρης της διακυβέρνησης.

6.0. Οι Επιτροπές θα απαρτίζονται από ανεξάρτητους νομικούς συμβούλους, δικαστικούς, εισαγγελείς, επόπτες, οικονομολόγους κ.α. καθώς και θα μπορούν να συμβουλεύονται οιονδήποτε κρίνουν αναγκαίο για τη διεκπεραίωση της πράξης.

7.0. Αφού περατωθεί η έρευνα των εμπειρογνωμόνων όπως πιο πάνω περιγράφεται και σημειωθούν αξιόποινα παραπτώματα από τα εμπλεκόμενα μέρη, δηλ. από τους ασκούντες δημόσιο αξίωμα (ακόμα και για τους μη εν ενεργεία ) καθώς και οι σχετικοί σύμβουλοι πάσης μορφής, κράτη, τράπεζες κ.ο.κ., οι επιτροπές πειθαρχικού θα αναλάβουν να συντάξουν την ανάλογη δικογραφία, θα συντονίσουν, εκτελέσουν καθώς και θα εποπτεύσουν τη διαδικασία εκδίκασης από το Ειδικό Δικαστικό σώμα και θα εποπτεύσουν την υλοποίηση των αποφάσεων εντός χρονικού πλαισίου που θα τεθεί στην πορεία.

8.0. Σε κάθε περίπτωση, οι αποφάσεις του ειδικού δικαστηρίου θα είναι άμεσα εκτελεστέες.


ΔΕΛΑΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β' ΠΕΙΡΑΙΑ
ΔΙΓΕΝΗ ΑΚΡΙΤΑ 36,18755 ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ
delagrammatika@gmail.com
6976653520


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad

Your Ad Spot

ΣΕΛΙΔΕΣ