ΝΕΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ:

Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2021

Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΟΠΛΩΝ

 Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΟΠΛΩΝ

Τη σύμβαση της ΕΒΟ με το Ιράκ για την προμήθεια πυρομαχικών την διαπραγματεύτηκε στέλεχος που υπηρέτησε στη διοίκηση Βικέντιου Αρσένη. Το άνοιγμα της πίστωσης έφτασε από το Ιράκ στην Εμπορική Τράπεζα με τέλεξ στις 22.1.87. Την επόμενη μέρα ο κ. Καμπάνης απέλυσε αυτόν που είχε διαπραγματευθεί τη σύμβαση και στη συνέχεια έσπευσε να προκαταβάλει (!) τη «μίζα». Γιατί ενήργησε έτσι ο κ. Καμπάνης; Η ΕΒΟ είχε αναθέσει τη μεσολάβηση για το κλείσιμο της σύμβασης με το Ιράκ στη «διεθνή» εταιρεία εμπορίας όπλων GETAWAY (το όνομα της εταιρείας είναι συμβολικό. Σε ελεύθερη μετάφραση στα ελληνικά σημαίνει «πόρτα και φύγε»). Στους όρους της σύμβασης που διαπραγματεύθηκε η ΕΒΟ αναφερόταν ότι η «μίζα» θα καταβάλλονταν pro rata δηλαδή ανάλογα με τις πληρωμές που θα έκανε το Ιράκ. Αν δηλαδή η προκαταβολή θα ήταν 10%, θα δινόταν και το 10% της προμήθειας κ.ο.κ. Τι έκανε όμως ο κ. Καμπάνης; Αφού απέλυσε τον άνθρωπο που είχε διαπραγματευθεί τη σύμβαση έσπευσε να προκαταβάλει στην GETAWAY τη «μίζα», αφού την αύξησε, παραβιάζοντας ανοικτά τη σχετική διεθνή πρακτική. Στην ανακοίνωση του κ. Γιώτα αναφέρεται ότι τις προμήθειες δεν τις πήρε η εταιρεία που μεσολάβησε αρχικά, η GETAWAY, αλλά δυο άλλες εταιρείες ονόματι COASTAL και ΑSAS. Η διαφορά αυτή των ονομάτων των εταιρειών αποδεικνύει ίσως τον τρόπο με τον οποίο έγινε η κομπίνα. Τη σύμβαση με το Ιράκ διαπραγματεύθηκε όπως είδαμε η getaway. Η εταιρεία αυτή ανήκε σε έναν Ιρακινό κάτοικο του Κουβέιτ, ονόματι Baumgard και σε δυο άλλους από τους οποίους ο ένας Αμερικανός. Η σύμβαση όμως για την προμήθεια υπεγράφη με μια άλλη εταιρεία, την COASTAL. Επιπλέον πριν από λίγο καιρό ο Baumgard υπέβαλε αγωγή στα ελληνικά δικαστήρια υποστηρίζοντας ότι δεν ...εισέπραξε την προμήθεια που εδικαιούτο. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες την προμήθεια την εισέπραξε κάποιος που δεν ήταν νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρείας που εδικαιούτο την προμήθεια.Μάθαμε επίσης ότι η δίκη έγινε μέσα σε ...20 λεπτά και το αποτέλεσμα αγνοείται. Υπάρχει εξήγηση σε όλα αυτά τα μυθιστορηματικά και απίστευτα συμβάντα. Όσα αποκαλύφθηκαν αποδεικνύουν ότι ο Στ. Καμπάνης απέλυσε αυτόν που είχε κλείσει τη συμφωνία για να αυξήσει και να προκαταβάλει την προμήθεια την οποία τελικά δεν πρέπει να την έδωσε σε αυτούς που την εδικαιούντο γι’ αυτό ακριβώς και τον μήνυσαν. 

Σε ποιον έδωσε τη «μίζα» ο Στ. Καμπάνης;

Είναι δυνατόν να τα έκανε όλα αυτά ο Καμπάνης μόνος του; Για να εγκριθεί η προκαταβολή της προμήθειας συμφώνησε πρώτα η Τράπεζα της Ελλάδας στην οποία και υπάρχουν τα παραστατικά, ο τότε αρμόδιος υφυπουργός Άμυνας κ. Θ. Στάθης και φυσικά ο υπουργός Οικονομικών κ. Δ. Τσοβόλας. Πώς και γιατί συνήργησαν όλοι αυτοί στην παρανομία; Με ποιου την εντολή; Ο Σταμάτης Καμπάνης πάντως δήλωνε προς κάθε κατεύθυνση ότι ήταν «άνθρωπος του πρωθυπουργού» τον οποίο επισκεπτόταν τακτικά και του είχε χαρίσει μάλιστα και ένα ...κυνηγετικό τουφέκι. Ο πρωθυπουργός και ο πρώην πρόεδρος της ΕΒΟ γνωρίζονται στενά από την εποχή του Καναδά. Ο Στ. Καμπάνης ήταν εξάλλου στενός φίλος του Θόδωρου Στάθη και μάθαμε ότι την ημέρα που ο τελευταίος εξεδίωξε τον Βικέντιο Αρσένη από την ΕΒΟ, ο Ανδρέας Παπανδρέου του τηλεφωνούσε «κάθε ώρα» για να μάθει «αν κατάφερε να διώξει τον Αρσένη». Φαίνεται ότι κάποιος βιαζόταν πολύ να δει τη συνέχεια με τις αυξήσεις, τις προκαταβολές και την άγνωστη τύχη των προμηθειών. Το δεύτερο μεγάλο σκάνδαλο του Καμπάνη το οποίο δεν έχει αποκαλυφθεί αφορά κάποια δάνεια ύψους 400 περίπου εκατομμυρίων μάρκων που πήρε η ΕΒΟ τελευταία. Τα δάνεια πάρθηκαν από ένα «κονσόρτσιουμ» ξένων τραπεζών με επικεφαλής την ΒΒΟΙ, του Λουξεμβούργου. Η τράπεζα αυτή έχει καταγγελθεί για «ξέπλυμα» χρημάτων της Μαφίας και ο Στ. Καμπάνης πήρε το δάνειο από εκεί παρά τις αντίθετες υποδείξεις της Τράπεζας της Ελλάδας. Ο λόγος; Οι συμβατικοί όροι του δανείου είναι κατά 2% χειρότεροι από τους όρους άλλων τραπεζών και λέγεται ότι αυτό το ποσοστό ισούται με το ποσοστό της μίζας που καταβλήθηκε σε «κάποιους». Στο σημείο αυτό υπάρχει η διασύνδεση με τον Κοσκωτά. Από την Τράπεζα της Ελλάδας δηλώθηκε ότι η Τράπεζα Κρήτης είχε καταθέσεις ύψους δυο εκατομμυρίων δολαρίων στην ΒΒΟΙ. Το στοιχείο αυτό χρησιμοποιήθηκε μάλιστα από τον κ. Χαλικιά για να πεισθούν ο κ. Κουτσόγιωργας και ο κ. Ρουμελιώτης να συναινέσουν για να ζητηθεί από την Μέρυλ Ληντς η επιβεβαίωση των ισχυρισμών του Κοσκωτά. Επιστρέφοντας στον πόλεμο των εμπόρων όπλων, σημειώνουμε ότι ο ίδιος ο Καμπάνης μας δήλωσε ότι «ο Γιώτας είναι προσωπικός εχθρός του». Αλλά ο κ. Γιώτας είναι και αποδεδειγμένος «εχθρός» του κ. Λούβαρη και των Τσάτσων και αρνείται να υπογράψει οποιαδήποτε σύμβαση ενδιαφέρει το στενό φίλο του πρωθυπουργού και γνωστό σκανδαλοποιό. Στις αρχές αυτού του χρόνου «άνθρωποι» των Τσάτσων υφάρπαξαν στην κυριολεξία την υπογραφή του κ. Γ ιώτα για μια σύμβαση που αφορούσε την προμήθεια πέδιλων για τις ερπύστριες των αρμάτων «Λέοπαρντ». Ο κ. Γιώτας αντιλήφθηκε τι διέπραξε και την επόμενη ημέρα εξέδωσε ακυρωτική διαταγή για την ...υπογραφή του. Από τότε δηλώνει στους στενούς συνεργάτες του ότι «εμένα δεν θα μου την ξαναφέρουν Οι Τσάτσοι και ο Λούβαρης». Οι ενέργειες αυτές του κ. Γ ιώτα τον έφεραν σε αντιπαράθεση με το πρωθυπουργικό περιβάλλον και μάθαμε ότι το Σαββατοκύριακο που επέστρεψε ο Ανδρέας Παπανδρέου από το Λονδίνο, ο αναπληρωτής υπουργός Άμυνας διέταξε τους συνεργάτες του να του πάνε «όλους τους φακέλους για τους Τσάτσους - Λούβαρη». Ετοίμαζε την άμυνά του εν όψει των εξελίξεων. Η επίθεση του πρωθυπουργικού περιβάλλοντος εκδηλώθηκε με τον τελευταίο «ανασχηματισμό». Στην πρώτη... εκδοχή του ανασχηματισμού ο κ. Παπαστρατής είχε φύγει από το υπουργείο Ά ­ μυνας και είχε προστεθεί ο κ. Μωραΐτης. Σκοπός του πρωθυπουργού ήταν να βγάλει τον κ. Γ ιώτα από τη θέση του υπεύθυνου για τις προμήθειες και να τον τοποθετήσει στην «ακίνδυνη» θέση του κ. Παπαστρατή. Στη θέση του κ. Γιώτα θα πηγαίνει ο πειθήνιος και «άσχετός» κ. Μωραΐτης. Ο κ. Γ ιώτας όμως «πάτησε πόδι» και δήλωσε ότι «εγώ δεν φεύγω» επισείοντος προφανώς και κάποια «χαρτιά». Έτσι και έγινε. Φαίνεται ότι τα «χαρτιά» του κ. Γιώτα είναι πολύ ισχυρά και ο Ανδρέας Παπανδρέου δεν μπορεί πλέον να «μπλοφάρει» στην «πόκα» της εξουσίας.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι αποκαλύψεις του κ. Γ ιώτα συμβάλλουν πολύ στην αποκάλυψη των σκανδάλων στην πολεμική βιομηχανία. Έχουμε όμως μια απορία. Γνωρίζει ο κ. Γ ιώτας ότι όσο «κόβει» τις συμβάσεις των Τσάτσων - Λούβαρη επωφελείται ο ανταγωνιστής τους της ΑΧΧΟΝ και του ΚΕΡΔΟΥΣ κ. Θωμάς Λιακουνάκος; Γνωρίζει επίσης ο κ. Γιώτας τις φήμες ότι ο πρώην συνεργάτης των Τσάτσων συνταγματάρχης Ροζόλης συνεργάζεται αυτή την εποχή με τον κ. Λιακουνάκο; Στο σημείο αυτό μπαίνουν στο παιχνίδι και κάποια άλλα γνωστά μας πρόσωπα, ο κ. Μαντζουράνης, ως φίλος και κατά μια πληροφορία σύμβουλος και του κ. Λιακουνάκου, ο κ. Κουτσόγιωργας, ως φίλος του κ. Μαντζουράνη, ο κ. Γεώργιος Χαραλαμπόπουλος, ως γιός του υπουργού Άμυνας, ο άλλος γιος του τελευταίου Χάρης ως φίλος των Ισραηλινών και ο κ. Θ. Καλούδης ως φίλος όλων των προηγούμενων. Θα προσθέσουμε ότι στην υπόθεση εμπλέκεται και η ταυτόχρονη παρουσία των κ. Λιακουνάκου και Κοσκωτά στην Αμερική, πέρσι τέτοιο καιρό όταν συνελήφθη για πρώτη φορά ο απατεώνας. 
Αλλά για όλα αυτά σε επόμενο τεύχος

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α

ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ

Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.

Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.

Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.

Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.

Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.

Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:

1.0.  ΠΟΣΟ  ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ  ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ  ($  600.000.000.000)  ΔΟΛΑΡΙΩΝ

ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.

1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),

1.2.  Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.

2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.

2.1.  ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ  ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:

Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS – GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS – Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.

Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.

2.2.  ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:

  • Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με

ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ  ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ  ΛΑΟΣ .

2.3.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,

World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).

3.0.  ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ   ΤΗΣ   ΑΝΑΤΟΛΗΣ ,  ΕΝΑΝΤΙ  ΧΡΥΣΟΥ  ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ,  Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ   ΑΞΙΑΣ   ΠΕΝΤΕ  ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ

ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.

3.1.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.

( * )   ΑΡΤΕΜΗΣ    ΣΩΡΡΑΣ  , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β

ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ

ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ

Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:

Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!

Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ   ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0     Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου

2.0     Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,

3.0     Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων

  • ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ

 1.0  Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:

1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:

1.2.1.     Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.

1.2.2.     Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.

1.2.3.      Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),

1.2.4.      Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.

1.2.5.      Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.

1.2.6.      Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ. , του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών

  • εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.

1.2.7.      Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.

1.2.8.   Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.


ΔΕΛΑΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β' ΠΕΙΡΑΙΑ
ΔΙΓΕΝΗ ΑΚΡΙΤΑ 36,18755 ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ
delagrammatika@gmail.com
6976653520






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad

Your Ad Spot

ΣΕΛΙΔΕΣ