ΝΕΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ:

Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2022

ΜΗΝΥΣΗ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ ΓΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΣΤΟΥΣ 302 ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ

 Απο το Σεπτέμβριο του 2012, ο Αρτέμης Σώρρας πραγματοποιεί αλλεπάλληλες ενημερώσεις, αποστέλοντας εξώδικα με όλα τα απαραίτητα πιστοποιητικά, και προσκαλέι όλους τους θεσμούς του Ελληνικού κράτους (Πρόεδρο Δημοκρατίας, Προθυπουργό, Υπ. Οικονομικών, όλα τα μέλη του Ελληνικού κοινοβουλίου), να ελέγξουν την πρόταση χρηματοδότησης της Ελληνικής Δημοκρατίας με τα 600 δις δολάρια Αμερικής


Απο το Σεπτέμβριο του 2012, ο Αρτέμης Σώρρας πραγματοποιεί αλλεπάλληλες ενημερώσεις, αποστέλοντας εξώδικα με όλα τα απαραίτητα πιστοποιητικά, και προσκαλέι όλους τους θεσμούς του Ελληνικού κράτους (Πρόεδρο Δημοκρατίας, Προθυπουργό, Υπ. Οικονομικών, όλα τα μέλη του Ελληνικού κοινοβουλίου), να ελέγξουν την πρόταση χρηματοδότησης της Ελληνικής Δημοκρατίας με τα 600 δις δολάρια Αμερικής.

Συγκεκριμένα απέστειλε:

1) 28 Σεπτεβρίου 2012 Επίσημη ενημέρωση στην Ελληνική κυβέρνηση
2) 17 Οκτωβρίου 2012 Εξωδικη εμημέρωση, και προειδοποίηση οτι αν δεν ελέγξουν την πρόταση, θα καταθέσει μηνυση για εσχάτη προδοσια.
3) 22 Οκτωβρίου 2012, αποστολή Εξωδίκων ενημέρωσεις προς τον Προθυπουργό, τον Υπ. Οικονομικών και την Τράπεζα της Ελλάδος.
4) 19 Νοεμβρίου 2012 Κοινοποίηση Εξώδικης δήλωσης προς την Κυβέρνηση.

Έτσι, Αρτέμης Σώρρας κατέθεσε στις 28 Νοεμβρίου 2012 μήνυση για Εσχάτη προδοσία στους 302 της Βουλής , ήτοι:
1) Τον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας
2) Τον Πρωθυπουργό της Ελλάδος
3) Τον διορισμένο Υπουργό Οικονομικών
4) Όλους τους βουλευτές του Ελληνικού κοινοβουλίου

Ζητώντας την κατά το νόμο άσκηση ποινικής δίωξης σε βάρος τους και την κατά το νόμο τιμωρία τους, διότι τέλεσαν σε βάρος της χώρας μας και του Ελληνικού λαού τις άδικες πράξεις: 

α) της εσχάτης προδοσίας κατ' αρθρο 134 παρ. 2 εδ α' σε συνδυασμο με το άρθρο 134Α ΠΚ και
β) της παράβασης καθήκοντος κατ. αρθρο 259 ΠΚ.

Καθότι εφόσον έχει καταθέσει ο ίδιο πρόταση χρηματοδότησης της Ελληνικής Δημοκρατίας με 600 δις δολάρια Αμερικής, εξακολουθούν να την αγνωούν και να υπογράφουν γενοκτόνες δανειακες συμβάσεις και να οδηγουν τον Ελληνικό λαό στην εξαθλίωση, την αυτοκτονία και τη φυγή στο εξωτερικό.



ΠΗΓΉ: https://www.artemis-sorras.gr/

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ 

 ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΗΕ 1/10/2017

ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΔΥΝΑΣΤΗΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΙ. ΑΝ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΑΖΕΥΤΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΜΕ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΔΕΝ ΔΙΑΝΟΕΙΣΤΕ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΔΩ ΟΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΜΕΡΟΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ.

ΤΩΡΑ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΑΚΟΥΤΕ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΕΡΓΑ. ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ ΠΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΩ. «ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΤΑΓΗ! ΚΑΝΤΟ!» ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΝ ΔΙΑΤΑΓΗ.

ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ ΔΙΑΤΑΓΗ ΣΤΟΝ ΑΛΕΞΗ ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ ΟΠΩΣ Ο ΝΟΜΟΣ ΟΡΙΖΕΙ. ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΔΩΣΑ ΔΙΑΤΑΓΗ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΩ: «ΕΚΤΕΛΕΣΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΤΑΓΗ ΜΟΥ ΩΣ ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΕΤΕ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΦΜ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΜΟΥ»

ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ: «ΝΑΙ κ. ΣΩΡΡΑ ΤΟ ΣΤΕΛΝΩ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΣΟΔΩΝ»

ΜΑ ΤΟ ΣΤΕΛΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΣΟΔΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ; ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΙ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΠΡΙΝ; ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ!

ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΩΡΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙ; ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΕΙ ΣΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ: «ΓΙΑΤΙ ΒΡΕ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΚΤΕΛΕΣΕΣ ΤΗΝ ΔΙΑΤΑΓΗ ΠΟΥ ΠΗΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ;

ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟ ΠΕΙ; Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ; ΠΟΙΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ; ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΒΑΖΕΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΔΙΩΞΕΙ ΑΥΡΙΟ; ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ;

ΕΣΥ ΕΛΛΗΝΑ ΜΟΥ ΟΜΩΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΙΑΤΑΓΗ ΤΗΝ ΕΔΩΣΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ, ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΔΩΣΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ. ΤΗΝ ΕΔΩΣΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΧΡΩΣΤΑΩ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΩΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ 27 ΔΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΤΟΧΕΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΠΟΥ Η ΕΦΟΡΙΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ. ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΒΑΛΑ ΕΓΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ! ΕΓΩ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΚΑΙ ΕΦΟΡΙΑ. Η ΕΦΟΡΙΑ ΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΦΟΡΟ. «ΕΝΤΑΞΕΙ, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ, ΕΙΣΠΡΑΞΤΕ ΤΑ! ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;» ΝΑ ΣΚΑΣΩ ΚΑΙ 27 ΔΙΣ. ΔΕΝ ΒΑΡΙΕΣΑΙ! ΜΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ! ΑΝΤΕ ΕΙΣΠΡΑΞΤΕ ΤΑ! ΝΑ ΞΕΧΡΕΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΞΕΧΡΕΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!

ΤΟΥ ΔΙΝΩ ΛΟΙΠΟΝ ΔΙΑΤΑΓΗ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΣΤΕΛΝΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΟΤΙ «ΝΑΙ, ΤΟ ΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ» ΚΑΙ ΔΕΝ ΙΔΡΩΝΕΙ ΤΟ ΑΥΤΙ ΣΑΣ ΜΩΡΕ; ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ;

ΛΟΙΠΟΝ ΑΚΟΥΣΤΕ! ΔΕΝ ΓΡΑΦΩ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΤΑΓΗ ΝΑ ΞΕΧΡΕΩΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΦΜ ΤΩΝ ΑΔΕΡΦΩΝ ΜΟΥ ΕΛΛΗΝΩΝ; ΩΡΑΙΑ! ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΝΑ ΜΕ ΒΑΛΕΙ ΦΥΛΑΚΗ; ΑΛΗΘΕΙΑ; ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑΤΙ; ΕΙΜΑΙ ΚΑΚΟ ΠΑΙΔΙ! ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΟΣ! ΕΧΩ ΚΕΝΟ ΣΤΑ ΔΟΝΤΙΑ; ΕΙΜΑΙ ΔΟΓΜΑ Ε; ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ! ΒΛΕΠΕΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ!

ΩΡΑΙΑ! ΕΣΕΙΣ ΩΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΜΗΝΥΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙΤΕ: «ΒΡΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΔΙΑΤΑΓΗ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΗ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΕΚ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΠΟΥ Ο ΔΗΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΔΙΑΤΑΓΗ ΝΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙΣ ΩΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙ! ΕΚΤΕΛΕΣΕ ΤΗΝ! ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΙΣ! ΩΡΑΙΑ!

ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΚΤΕΛΕΙ ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΕΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΠΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΝΟΜΙΚΑ ΑΥΤΟ; ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΣΑΣ!

ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙΣ ΔΙΑΤΑΓΕΣ; ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΜΗΝΥΣΗ! Ε, ΚΑΝΕ ΤΟΥ! ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ; ΕΓΩ ΕΔΩΣΑ ΕΝΤΟΛΗ ΝΑ ΞΕΧΡΕΩΣΕΙ ΤΟ ΑΦΜ ΣΟΥ. ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΟΣ! ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ;

ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΝΟΜΙΜΗ Η ΔΙΑΤΑΓΗ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΚΟΥΡΕΥΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΕΔΙΝΕ ΦΥΛΑΚΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ;

ΑΡΑ ΕΓΩ ΤΟΥ ΕΔΩΣΑ ΔΙΑΤΑΓΗ ΓΙΑ ΣΕΝΑ. ΕΓΩ ΤΟΥ ΔΙΝΩ ΔΙΑΤΑΓΕΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΘΕΣΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΚΟΙΤΑΣ!

ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΣ «ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ;» ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ; ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΙΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ; ΟΜΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΜΗΝΥΣΗ. ΟΣΟΙ ΕΧΕΤΕ ΧΡΕΩΜΕΝΑ ΤΑ ΑΦΜ ΣΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΧΡΕΩΝΕΙ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΤΛ. ΚΑΝΤΕ ΤΟΥ ΜΗΝΥΣΗ! ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΕΓΩ ΔΙΚΗΓΟΡΟ; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΕΣΥ; ΨΑΞΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. ΤΑ ΟΠΛΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΣ.

https://youtu.be/YNbrJCi_8NQ



ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ.”

«ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ – Ε.ΣΥ.». ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΟΤΑΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΤΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΑΣ.


ΔΕΛΑΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β' ΠΕΙΡΑΙΑ
ΔΙΓΕΝΗ ΑΚΡΙΤΑ 36,18755 ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ
delagrammatika@gmail.com
6976653520



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad

Your Ad Spot

ΣΕΛΙΔΕΣ