Δεν χωράει καμία αμφιβολία ότι και αυτή η τροπολογία αποτελεί παραγγελία μεγαλόσχημων του λευκού κολάρου! Με μια ρύθμιση «φωτογραφική», επαίσχυντη και προκλητική, η οποία εμπεριέχεται στο σχέδιο νόμου για τις αρμοδιότητες της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς του οποίου η διαβούλευση ολοκληρώθηκε και βαδίζει προς ψήφιση στη Βουλή, ο υπουργός Οικονομικών Χρ. Σταϊκούρας «καθαρίζει» από βαριά κακουργήματα χρηματιστές, πρώην και νυν τραπεζίτες, επιχειρηματίες και πάσης φύσης μεγαλοαπατεώνες του Χρηματιστηρίου!!!
ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (ΞΕΠΛΥΜΑ ΜΑΥΡΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ)ΚΑΙ ΜΕ ΝΟΜΟ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥΣ
ΚΑΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΑΝΑΙΡΕΣΕ ΝΟΜΟΥΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΑΙΖΕ ΘΕΑΤΡΟ ΟΤΙ ΔΙΑΦΩΝΟΥΣΕ.
ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ Η ΖΥΓΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΘΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΡΠΟΥΖΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ.
Στον ν. 1969/1991 (Α΄ 167) προστίθεται άρθρο 78Β ως εξής:
«Άρθρο 78Β
Παραγραφή
Οι παραβάσεις της νομοθεσίας, που ισχύει για την κεφαλαιαγορά και η σχετική αρμοδιότητα της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς για επιβολή κυρώσεων υπόκεινται σε πενταετή παραγραφή.
Η παραγραφή αρχίζει από την ημέρα διάπραξης της παράβασης. Αν μια παράβαση είναι διαρκής ή έχει διαπραχθεί κατ’ εξακολούθηση, η παραγραφή αρχίζει από την ημέρα παύσης της παράβασης.
Η παραγραφή που ισχύει για την επιβολή κυρώσεων διακόπτεται από κάθε πράξη της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, της Ευρωπαϊκής Αρχής Κινητών Αξιών και Αγορών [(ΕΑΚΑΑ), European Securities and Markets Authority (ESMA)], ή άλλης αρμόδιας ενωσιακής ή εθνικής αρχής, η οποία φέρει βέβαιη χρονολογία και αφορά στη διερεύνηση ή σε διαδικασίες κατά της συγκεκριμένης παράβασης. Στις πράξεις που συνεπάγονται τη διακοπή της παραγραφής συγκαταλέγονται ιδίως:
α) οι γραπτές αιτήσεις της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς ή άλλης αρμόδιας, κατά τα ανωτέρω, αρχής για την παροχή πληροφοριών,
β) η εντολή ελέγχου που χορηγεί η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς σε υπάλληλό της και της οποίας η χρονολογία βεβαιώνεται με σταθερό μέσο,
γ) οι πράξεις άσκησης εξουσιών ελέγχου κατά το άρθρο 5,
δ) η υποβολή εισήγησης ελέγχου στη Διεύθυνση Αξιολογήσεων,
ε) η υποβολή εισήγησης από τη Διεύθυνση Αξιολογήσεων στο Διοικητικό Συμβούλιο.
Στις περιπτώσεις πράξεων, η ισχύς των οποίων εξαρτάται από την κοινοποίησή τους, η διακοπή της παραγραφής ισχύει από την ημερομηνία κοινοποίησής τους.
Η παραγραφή αρχίζει εκ νέου ύστερα από κάθε διακοπή. Ωστόσο, η παραγραφή συμπληρώνεται, το αργότερο, την ημέρα παρέλευσης προθεσμίας, ίσης με το διπλάσιο της προθεσμίας παραγραφής, υπό την προϋπόθεση ότι η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς δεν έχει επιβάλει κύρωση. Η προθεσμία αυτή παρατείνεται κατά χρονικό διάστημα ίσο με τον χρόνο αναστολής της παραγραφής κατά την παρ. 5.
Η παραγραφή που ισχύει για την επιβολή κυρώσεων αναστέλλεται για όσο καιρό η σχετική με την υπόθεση πράξη ή απόφαση της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς αποτελεί αντικείμενο διαδικασίας, που εκκρεμεί ενώπιον των δικαστηρίων.»
Ειδικότερα στο άρθρο 8 του σχετικού σχεδίου νόμου, δια χειρός Σταϊκούρα, αναφέρεται ότι «οι παραβάσεις της νομοθεσίας, που ισχύει για την κεφαλαιαγορά και η σχετική αρμοδιότητα της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς για επιβολή κυρώσεων υπόκεινται σε πενταετή παραγραφή»!!!
Πρόκειται αδιαμφισβήτητα για μια νομοθετική παρέμβαση πρωτοφανή, που εξυπηρετεί σκοπιμότητες και είναι κομμένη και ραμμένη για να αθωώσει λαμόγια του χθες, που επί χρόνια λήστευαν το χρηματιστήριο με πράξεις και παραλείψεις, αλλά και ταυτοχρόνως να δημιουργήσει ένα καθεστώς ατιμωρησίας στους απατεώνες του σήμερα, να προβαίνουν ανεξέλεγκτα και προκλητικά σε χρηματιστηριακά κακουργήματα εις βάρος των μικρομετόχων, του Κράτους και του επενδυτικού κοινού, Ελλήνων και ξένων!
Και είναι προφανές και πέραν πάσης αμφιβολίας ότι ο νόμος που προβλέπει την παραγραφή στην πενταετία των αδικημάτων που έχουν σχέση με χρηματιστηριακές απάτες, συνιστά πλυντήριο για μεγαλοαπατεώνες!
Πρόκειται για μια παγκόσμια πατέντα με δεδομένο ότι πουθενά στον πολιτισμένο κόσμο δεν ξεπλένονται κακουργηματικές απάτες μέσα σε μια πενταετία.
Σε απλά λόγια, με το νομοθέτημα Σταϊκούρα να ξεπλυθούν οι μεγαλοαπατεώνες της πάλαι ποτέ Σοφοκλέους, είτε είναι τραπεζίτες, είτε διαπλεκόμενοι επιχειρηματίες, είτε απλώς κερδοσκόποι και λαμόγια εις βάρος του επενδυτικού κοινού, δίνεται ένα ηχηρό χτύπημα στην αξιοπιστία του ελληνικού χρηματιστηρίου και η αξιοπιστία του στα μάτια των ξένων επενδυτών τίθεται εν αμφιβόλω!
Σε ποιους απατεώνες λοιπόν του Χρηματιστηρίου αφορά το ντροπιαστικό νομοθέτημα; Ποιους επί της ουσίας θέλει να «καθαρίσει» από βαριά κακουργήματα, ο Χρ. Σταϊκούρας;
Μήπως πρόκειται για υποθέσεις απάτης εις βάρος των τραπεζών, οι οποίες ενώ «καθάρισαν» μέσω της κρατικής ασυλίας, με νόμο αντισυνταγματικό που κρίνεται στον Άρειο Πάγο, ελλοχεύει ο κίνδυνος να ανοίξουν ποινικά μέσω παραβίασης της χρηματιστηριακής νομοθεσίας;
Μήπως αφορά απατεώνες επιχειρηματίες που καταλήστεψαν τις εισηγμένες επιχειρήσεις τους και τους μετόχους, όπως οι Κουτσολιούτσοι και άλλοι πολλοί;
Μήπως αφορά χρηματιστές και τραπεζικά στελέχη που ενεπλάκησαν σε αδιαφανείς αναδοχές και εισαγωγής εταιριών στο ΧΑ; Ή όλους εκείνους τους τραπεζίτες και χρηματιστές που είναι μπλεγμένοι σε παιχνίδια χειραγώγησης μετοχών για ίδιον όφελος και εις βάρος των μικρών κυρίως επενδυτών;
Μήπως πρόκειται για υποθέσεις ξεπλύματος βρώμικου χρήματος μέσω χρηματιστηρίου, το οποίο «καθαρίζεται» με συμμετοχή σε αυξήσεις κεφαλαίου ή αγορά μετοχών;
Μήπως πρόκειται για ποινική απαλλαγή των κερδοσκόπων που με δόλο προσπάθησαν να «χαλάσουν» με ελεύθερες πωλήσεις – κάνοντας κατάχρηση εσωτερικής πληροφόρησης – τις αυξήσεις κεφαλαίου της Alpha bank, της Τρ. Πειραιώς και της ΔΕΗ;
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ
Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:
Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!
Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου
2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,
3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων
- ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ
1.0 Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:
1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:
1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.
1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),
1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.
1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.
1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ. , του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών
- εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.
1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.
1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου