ΝΕΑ ΕΙΣΡΟΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ;ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΜΕΝΗ
ΔΙΑΜΟΝΗ ΣΕ ΑΝΗΛΙΚΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ
ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΞΑΘΛΙΩΜΕΝΟΙ;
Στο κείμενο που είναι γραμμένο με πολύ μεράκι, αναφέρονται νέοι όροι όπως «εποπτευόμενα διαμερίσματα», «μονάδες ημιαυτόνομης διαβίωσης», «Φροντιστές» και άλλα συναφή.
Ουσιαστικά το υπουργείο σκοπεύσει να χρηματοδοτήσει και με λεφτά του Δημοσίου το κόστος ενοικίασης και άλλων υπηρεσιών χιλιάδων διαμερισμάτων στα οποία θα μένουν «ανήλικοι» αλλοδαποί των 16 και άνω (όλοι ανήλικοι δηλώνουν ούτως ή άλλως όταν μπαίνουν από τον Έβρο) μαζί με το κόστος πληρωμής τους προκειμένου αυτοί να «ενσωματωθούν» στις τοπικές κοινωνίες.
Πρόκειται δηλαδή για μια μεγάλη νέα προσπάθεια μόνιμης και αμετάκλητης εγκατάστασης δεκάδων χιλιάδων αλλοδαπών στην Ελλάδα υπό το κάλυμμα των «ασυνόδευτων» αλλοδαπών.
Σε κάθε διαμέρισμα θα μπορούν να μένουν έως και τέσσερις (4) «ανήλικοι» αλλά το υπουργείο είναι και αυστηρό: Δεν θα πρέπει να κάνουν χρήση ναρκωτικών ή να έχουν ψυχολογικά προβλήματα.
Κατά τα άλλα ελεύθερη και πληρωμένη διαμονή σε αλλοδαπούς που έχουν εισβάλλει στη χώρα, την ώρα που ο ελληνικός λαός πένεται και οι άστεγοι αυξάνονται συνεχώς.
Αλλά βέβαια αυτοί είναι Έλληνες. Ποιος δίνει σημασία. Με την τη νέα αυτή «δράση» (sic) διαφημίζεται ακόμη πιο πολύ η χώρα στο εξωτερικό για να την προτιμήσουν πληθυσμοί από την κεντρική Ασία και τη βόρεια Αφρική και φυσικά να είναι σε πλήρη σύμπνοια με την υλοποίηση του σχεδίου αφελληνισμού της και το οποίο προχωρά κανονικά.
Tίτλος: «Επιχορήγηση Φορέων για τη Λειτουργία Εποπτευόμενων Διαμερισμάτων για Ασυνόδευτους Ανήλικους 16 ετών και άνω»
Η προκηρυσσόμενη πράξη αφορά στη χρηματοδότηση δικαιούχων για την υλοποίηση της δράσης
«Επιχορήγηση Φορέων για τη Λειτουργία Εποπτευόμενων Διαμερισμάτων για Ασυνόδευτους Ανήλικους 16 ετών και άνω» για ένα (1) έτος με παροχή συγκεκριμένων υπηρεσιών. Βασικός σκοπός της δράσης είναι η υποστήριξη ασυνόδευτων ανηλίκων μέσω εξατομικευμένης φροντίδας και προστασίας στο πλαίσιο της ημιαυτόνομης διαβίωσης, η οποία συνίσταται στη διαβίωση σε εποπτευόμενα διαμερίσματα, με πλαίσιο φιλοξενίας που στοχεύει στη σταδιακή αυτονόμησή τους.
Βασικός στόχος της δράσης είναι η κάλυψη των βασικών αναγκών των ανηλίκων και η παροχή υποστηρικτικών υπηρεσιών και οικονομικού βοηθήματος με γνώμονα την προστασία, την κοινωνική ένταξη και τη σταδιακή αυτονόμηση τους. Μέσω του συγκεκριμένου μοντέλου φιλοξενίας προωθείται η υποστήριξη και ενδυνάμωση των ασυνόδευτων εφήβων για τη μετάβαση στην ενηλικίωση, η σταδιακή ένταξή τους στην τοπική κοινωνία και η ενίσχυση της δυνατότητας αυτοσυντήρησης.
Ωφελούμενοι από τη δράση είναι ασυνόδευτοι ανήλικοι, πολίτες τρίτων χωρών ,οι οποίοι έχουν συμπληρώσει το 16ο έτος της ηλικίας τους και οι οποίοι βάσει του άρθρου 11 της σχετικής ΥΑ με αρ. Δ11/οικ/60207/2717 (ΦΕΚ 4924/τ.Β/31-12-2019) του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, πρέπει να πληρούν σωρευτικά τα παρακάτω κριτήρια κατά την παραπομπή:
α. Να έχουν συμπληρώσει το 16ο έτος της ηλικίας τους
β. Να έχουν καταγραφεί από την Υπηρεσία Υποδοχής και Ταυτοποίησης ή την Ελληνική Αστυνομία ή τις αρμόδιες αρχές παραλαβής και εξέτασης αίτησης διεθνούς προστασίας κατά την κείμενη νομοθεσία.
γ. Να διαθέτουν ικανότητα αυτοσυντήρησης, αυτοεξυπηρέτησης και ανάληψης περαιτέρω ευθυνών.
δ. Να μην πάσχουν από ενεργό ψυχιατρικό νόσημα, εξαιτίας του οποίου μπορεί να θέσει εαυτόν ή άλλα πρόσωπα σε κίνδυνο κατά της ζωής, ασφάλειας ή σωματικής ακεραιότητας κοκ
ε. Να μην κάνουν χρήση παράνομων ψυχοδραστικών ή άλλων τοξικών ουσιών (όπως ενδεικτικά, ναρκωτικές ουσίες, αλκοόλ κλπ.)
στ. Να συμφωνούν με τη μετακίνησή τους στο πλαίσιο της ημιαυτόνομης διαβίωσης”
Οι παροχές και υπηρεσίες φιλοξενίας περιλαμβάνουν κατ’ ελάχιστον σίτιση, διερμηνεία, υλικές παροχές, υπηρεσίες ψυχοκοινωνικής στήριξης, υγιεινή και καθαριότητα, υπηρεσίες υγείας και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, νομική συμβουλευτική μέσω του κατάλληλα κατηρτισμένου προσωπικού των φορέων λειτουργίας των εποπτευόμενων διαμερισμάτων καθώς και το οικονομικό βοήθημα. Το οικονομικό βοήθημα παρέχεται από τους φορείς λειτουργίας εποπτευόμενων διαμερισμάτων σε ασυνόδευτους ανήλικους που έχουν τοποθετηθεί και έχει ολοκληρωθεί η εισαγωγή τους σε Μονάδα Εποπτευόμενων Διαμερισμάτων για ασυνόδευτους ανήλικους άνω των 16 ετών.
Το οικονομικό βοήθημα αποσκοπεί στην κάλυψη των καθημερινών αναγκών διαβίωσης του φιλοξενούμενου ,δηλαδή, τροφή, ρουχισμό και καθημερινά έξοδα, στο μέτρο που δεν καλύπτονται από τους φορείς υλοποίησης σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Παράρτημα Ελάχιστων Προδιαγραφών.
Το ύψος του οικονομικού βοηθήματος για επωφελούμενους των δράσεων Εποπτευόμενων Διαμερισμάτων για ασυνόδευτους ανήλικους άνω των 16 ετών, ορίζεται σε:
(α) πενήντα (50) ευρώ που παρέχονται εφάπαξ κατά την εισαγωγή του ανηλίκου στη Μονάδα Εποπτευόμενων Διαμερισμάτων ως μέρος της διαδικασίας υποδοχής του νέου φιλοξενούμενου στο διαμέρισμα όπως περιγράφεται στην παρ. 9.3 του Παραρτήματος Ελάχιστων Προδιαγραφών. (β) εκατόν πενήντα (150) ευρώ μηνιαίως, που παρέχονται σε δύο (2) ισόποσες δόσεις ύψους εβδομήντα πέντε (75) ευρώ εκάστη, εντός του πρώτου και του δεύτερου δεκαπενθημέρου κάθε ημερολογιακού μήνα.
Κάθε ενημέρωση για τις λεπτομέρειες καταβολής, παρακολούθησης και αξιολόγησης της χρήσης του οικονομικού βοηθήματος πρέπει να γίνεται σε γλώσσα που κατανοεί ο επωφελούμενος, ενώ έντυπο με τις σχετικές πληροφορίες πρέπει να συμπεριλαμβάνεται στο φάκελο υποδοχής που εγχειρίζεται σε κάθε νέο φιλοξενούμενο των εποπτευόμενων διαμερισμάτων.
Η μέθοδος καταβολής και παρακολούθησης του οικονομικού βοηθήματος θα πρέπει να συμπεριληφθεί αναλυτικά στον Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας του φορέα για τη Λειτουργία των Μονάδων Εποπτευόμενων Διαμερισμάτων.
Το διοικητικό κόστος του φορέα για την διενέργεια της διαδικασίας καταβολής και παρακολούθησης του οικονομικού βοηθήματος στους δικαιούχους ορίζεται σε 18,25 Ευρώ για την κάθε δόση του δεκαπενθήμερου.
Τα εποπτευόμενα διαμερίσματα θα πρέπει να διαθέτουν τις απαραίτητες κτιριακές προδιαγραφές, τον
εξοπλισμό και τη στελέχωση που παρατίθενται στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ «ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ
ΠΡΟΤΥΠΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΠΟΠΤΕΥΟΜΕΝΩΝ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΑΣΥΝΟΔΕΥΤΟΥΣ ΑΝΗΛΙΚΟΥΣ
ΑΝΩ ΤΩΝ 16 ΕΤΩΝ» (ΦΕΚ 119/τ.Β/27-1-2020).
TA ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΙΣΡΟΕΣ ΕΠΗΛΥΔΩΝ ΑΝΙΘΑΓΕΝΩΝ ΤΡΙΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ
ΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΔΙΑΣΤΑΤΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥΕΠΙΠΕΔΟ.
Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΣΟ ΔΙΕΛΕΥΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΩΝ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΣΥΛΟ Η ΑΣΥΛΟ ΛΟΓΩ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ
ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟΥ ΓΥΡΩ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 1980 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΑΠΟ ΒΑΛΚΑΝΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ ΚΑΙ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΣ.Δ.Δ
ΕΙΣΗΛΘΑΝ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΣΕ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΘΑΡΑ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ(ΝΟΜΟΣ ΡΑΓΚΟΥΣΗ (3838/10) ΚΑΙ ΜΕ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΝΟΜΩΝ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ) ΤΟΥΣ ΔΟΘΗΚΕ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ.
ΚΑΙ ΕΝΩ ΤΟ ΣτΕ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΦΑΝΘΗΚΕ ΣΤΙΣ 02/12/2011 ΔΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΡΑΓΚΟΥΣΗ (3838/10), ΠΑΓΩΝΟΝΤΑΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΘΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ ΣΕ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ 2010 ΚΙ ΕΠΕΙΤΑ, ΔΙΟΤΙ ..."οι ρυθμίσεις του συγκεκριμένου νόμου προσκρούουν στις επιταγές του Συντάγματος καθώς η πολιτογράφηση που προβλέπει ο αντισυνταγματικός νόμος γινόταν με βάση αμιγώς τυπικές προϋποθέσεις (χρόνος νόμιμης διαμονής του αιτούντος αλλοδαπού ή της οικογένειας του, φοίτηση σε ελληνικό σχολείο επί ορισμένο χρόνο, ανυπαρξία καταδίκης για ορισμένα σοβαρά ποινικά αδικήματα) και χωρίς να γίνεται εξατομικευμένη κρίση για τη συνδρομή της ουσιαστικής προϋπόθεσης του δεσμού προς το ελληνικό έθνος του αλλοδαπού εκείνου που υποβάλλει αίτηση πολιτογράφησης.
Επίσης, στην παραπάνω απόφαση του ΣτΕ αναφέρεται ότι το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι επιφυλάσσεται μόνο στους Ελληνες πολίτες και δεν μπορεί να επεκταθεί και στους μη έχοντες την ιδιότητα αυτή, χωρίς αναθεώρηση της σχετικής διάταξης του Συντάγματος."
ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΔΩ :https://www.aftodioikisi.gr/ipourgeia/ste-olokliri-i-apofasi-gia-tin-antisintagmatikotita-nomou-ragkousi/
Η ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΔΕΝ ΕΞΑΓΟΡΑΖΕΤΑΙ,ΔΕΝ ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΕΞ ΑΙΜΑΤΟΣ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΠΗΛΥΔΕΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΟΥΝ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΨΗΦΙΣΑΝ
ΕΛΛΗΝΑ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ ΟΛΑ ΟΔΕΥΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΑΝΙΣΟΥΝ.
ΕΝΩΣΟΥ ΜΕ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ
Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΑΛΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΥΤΟΧΘΩΝΕΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΘΟΥΝ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΛΟΥΤΟ ΠΡΟΣΕΡΧΟΝΤΑΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΟΠΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΤΩΘΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ
ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ
1.1. Η Ελλάδα δικαιωματικά ανήκει στους Αυτόχθονες Έλληνες Ιθαγενείς.
1.2. Για όσους δεν είναι Έλληνες Αυτόχθονες Ιθαγενείς και ζουν στον Ελλαδικό χώρο η Ελλήνων Πολιτεία δείχνει μεγάλο σεβασμό. Ισονομία, Ισοκρατία, Ισοπολιτεία σημαίνει ότι κανένας δεν μπορεί να έχει περισσότερα δικαιώματα από Έλληνα Ιθαγενή Πολίτη.
1.3. Καμία ομάδα, καμία συντεχνία, καμία λέσχη δεν μπορεί να έχει πιο προνομιούχα σχέση με την Πολιτεία από τον Έλληνα Ιθαγενή Πολίτη. Δεν μπορούν να υπάρχουν φαινόμενα, όπως κοινότητες αλλοεθνών, να είναι μέσα στην Πολιτεία ως φορείς δημοσίου δικαίου και να έχουν ιδιαίτερα προνόμια φορολογικά, ιδιοκτησιακά, ασυλίας κλπ.
1.4. Η Πολιτεία οφείλει πρωτίστως να σέβεται τον εαυτό της και όταν συμβαίνει αυτό μπορεί κατ’ επέκταση να σέβεται όλους τους άλλους. Όταν η Πολιτεία δε σέβεται τον εαυτό της δε μπορεί να απαιτήσει σεβασμό από τους Πολίτες. Παράγει άδικο εργαζόμενη για ολιγαρχία και όχι για την κοινωνία των Πολιτών.
1.5. Η Πολιτεία δε ξεχωρίζει τους Πολίτες ανάλογα με το κόμμα, το χρώμα και το δόγμα. Το μοναδικό κριτήριο είναι η Ελληνικότητα. Αυτή η Ελληνικότητα καθορίζεται από την γενεαλογική προέλευση δηλαδή από το αίμα, το DNA. Έτσι η Ιθαγένεια δεν εκχωρείται, δεν δωρίζεται, δεν πωλείται γιατί είναι θέμα γενετικής προέλευσης. Έτσι λοιπόν την Ελληνική Ιθαγένεια την φέρουν μόνο όσοι προέρχονται από το Ελληνικό Έθνος και αυτή αναγνωρίζεται και θα την φέρουν μόνο όσοι αναγνωρισμένα την έχουν, δηλαδή με εξέταση αίματος.
1.6. Η φιλοξενία μας ανήκει στην παράδοση μας και θα μπορεί ο καθένας να διαβιώνει μαζί μας εφόσον αποδέχεται ως τρόπο ζωής τα Ελλάνια Αξιακά Πρωτόκολλα, να αναγνωρίζει την Κοσμοθεασή μας (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό), τα δρώμενα της Πολιτείας μας και να δείχνει απόλυτο σεβασμό προς αυτά.
1.7. Η Ιθαγένεια μας πιστοποιεί τα σύμβολα της Πολιτείας μας και μας καθιστά υπεύθυνους για την αποκατάσταση της αληθινής ιστορίας μας, των αληθινών ηρώων μας, την καταγωγή μας, τη θέση στον πλανήτη μας και στα κληρονομικά δικαιώματα που έχουμε σε αυτόν. Είναι υποχρέωση μας να καταδικάσουμε τους Εθνικούς προδότες οι οποίοι προβάλλονται από τα σιωνοκρατούμενα κέντρα εξουσίας ως ήρωες.
Είναι υποχρέωση μας να τοποθετήσουμε στη θέση τους πραγματικούς ήρωες του Γένους μας.
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΤΑΠΙΣΤΕΥΜΑΤΑ ΤΟ ΕΠΤΑΣΦΡΑΓΙΣΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ
Η ΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΤΡΕΜΟΥΝ ΟΛΟΙ
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΠΟΥ ΕΓΚΡΙΘΗΚΑΝ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΚΗΝΗ. 19/10/2019
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου