ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΠΤΩΧΕΥΤΙΚΟ ΚΩΔΙΚΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΤΩΧΕΥΣΟΥΝ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΑΕΠΕΥ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΩΣ ΚΥΡΙΟ ΣΚΟΠΟ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΦΥΛΛΑΣΟΝΤΑΙ ΣΕ ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ -ΠΙΣΤΩΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ.
ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΩΝ Α.Ε.Π.Ε.Υ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΑ Η ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ,ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ , Α.Ε.Δ.Α.Κ. ή Α.Ε.Ε.Χ.
Άρθρο 264
Απόκτηση κινητών αξιών - Διάθεση κινητών αξιών ΑΕΠΕΥ στο πλαίσιο των διαδικασιών του παρόντος - Ανατροπή της διαδικασίας ειδικής διαχείρισης - Τροποποίηση των ν. 3461/2006 (Α΄ 106), ν. 4514/2018 (Α΄ 14) και ν. 4307/2014 (Α΄ 246) 1. Η περ. η΄ του άρθρου 8 του ν. 3461/2006 (Α΄ 106) αντικαθίσταται ως εξής: «η. Η απόκτηση κινητών αξιών αποτελεί μέρος της διαδικασίας εξυγίανσης του Κεφαλαίου Β΄ του Μέρους Δευτέρου του Βιβλίου Πρώτου του νόμου για τη ρύθμιση οφειλών και την παροχή δεύτερης ευκαιρίας ή της διαδικασίας εξωδικαστικής ρύθμισης χρηματικών οφειλών του Κεφαλαίου Α΄ του Μέρους Δευτέρου του Βιβλίου Πρώτου, του νόμου για τη ρύθμιση οφειλών και την παροχή δεύτερης ευκαιρίας για την αποκατάσταση της βιωσιμότητας της εταιρείας και την εξακολούθηση της δραστηριότητάς της ή οι κινητές αξίες που έχουν αποκτηθεί αφορούν εταιρεία που βρίσκεται σε παύση πληρωμών κατά τις διατάξεις του άρθρου 77 του νόμου για τη ρύθμιση οφειλών και την παροχή δεύτερης ευκαιρίας ή εταιρεία το σύνολο των ιδίων κεφαλαίων της οποίας έχει καταστεί κατώτερο του ενός δεκάτου (1/10) του μετοχικού κεφαλαίου, με βάση στοιχεία των δημοσιευμένων οικονομικών καταστάσεων του ν. 3556/2007, σε ενοποιημένη βάση εφόσον καταρτίζονται, και δεν έχει αποκατασταθεί τουλάχιστον στο ποσοστό αυτό εντός της περιόδου που ακολουθεί τη δημοσιευμένη οικονομική κατάσταση του ν. 3556/2007, στην οποία διαπιστώνεται το ανωτέρω έλλειμμα. Το βάρος απόδειξης της συνδρομής των προϋποθέσεων του προηγούμενου εδαφίου φέρει το πρόσωπο που την επικαλείται». 2. Στο άρθρο 11 του ν. 4514/2018 (Α΄ 14) προστίθεται παρ. 5 ως εξής: «5. Σε περίπτωση διάθεσης κινητών αξίων ΑΕΠΕΥ στο πλαίσιο διαδικασίας εκποίησης ή εξυγίανσης του νόμου για τη ρύθμιση οφειλών και την παροχή δεύτερης ευκαιρίας, η έγκριση της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς ως προς το πρόσωπο του αποκτώντα σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος, αποτελεί αίρεση της μεταβίβασης σε αυτόν.»
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΠΡΩΤΟΥ
Άρθρο 34
Συμφωνία εξυγίανσης και απαιτούμενη πλειοψηφία πιστωτών
β) αν πρόκειται για κεφαλαιουχική εταιρία, εφόσον το σύνολο των ιδίων κεφαλαίων του οφειλέτη καταστεί κατώτερο του ενός δεκάτου (1/10) του μετοχικού κεφαλαίου και δεν έχει αποκατασταθεί τουλάχιστον στο ποσοστό αυτό εντός της διαχειριστικής χρήσης που ακολουθεί την ημερομηνία αναφοράς του ετήσιου ισολογισμού στον οποίο διαπιστώνεται ότι συνέτρεξε η περίπτωση αυτή, ή
ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ Α.Ε.Π.Ε.Υ
Οι πρώτες Ανώνυμες Εταιρείες Παροχής Επενδυτικών Υπηρεσιών (Α.Ε.Π.Ε.Υ.) ιδρύθηκαν στην Ελλάδα αμέσως μετά τη θέσπιση του Νόμου 2396/1996, με τον οποίο ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία η Ευρωπαϊκή Οδηγία ISD 93/22.
Σήμερα, το νομοθετικό πλαίσιο που διέπει τη λειτουργία των Α.Ε.Π.Ε.Υ. αποτελείται από το Νόμο 3606/2007 (ΦΕΚ 195/Α/17.08.2007) «Αγορές χρηματοπιστωτικών μέσων και άλλες διατάξεις», με τον οποίο ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία η Οδηγία 2004/39/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου (MiFID – “Markets in FinancialInstruments Directive”) και από ρυθμιστικές αποφάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, οι οποίες εξειδικεύουν διατάξεις του Νόμου 3606/2007 για τους κανόνες συμπεριφοράς, τις οργανωτικές απαιτήσεις για τη λειτουργία των Α.Ε.Π.Ε.Υ. κλπ.
Οι Α.Ε.Π.Ε.Υ. οφείλουν να σέβονται, επίσης, τους νόμους και τις κανονιστικές διατάξεις για την επάρκεια των ιδίων κεφαλαίων τους, για την πρόληψη νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και για την προστασία της Κεφαλαιαγοράς από πράξεις χειραγώγησής της.
Οι Α.Ε.Π.Ε.Υ. μπορούν γίνουν να γίνουν Τακτικά Μέλη στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών.
Οι Ανώνυμες Εταιρείες Παροχής Επενδυτικών Υπηρεσιών έχουν ως κύριο σκοπό τη διαχείριση επενδυτικών χαρτοφυλακίων πελατών, στο πλαίσιο εντολής τους. Τα χαρτοφυλάκια υπό διαχείριση περιλαμβάνουν κεφάλαια και χρηματοπιστωτικά μέσα εσωτερικού ή εξωτερικού και φυλάσσονται σε θεματοφύλακες-πιστωτικά ιδρύματα. Οι πελάτες των Α.Ε.Π.Ε.Υ. είναι φυσικά ή νομικά πρόσωπα, συνταξιοδοτικά ταμεία, Α.Ε.Δ.Α.Κ. ή Α.Ε.Ε.Χ.
Εκτός από τη διαχείριση, οι Α.Ε.Π.Ε.Υ. μπορούν να παρέχουν και άλλες επενδυτικές και παρεπόμενες υπηρεσίες, όπως επενδυτικές συμβουλές σχετικά με συναλλαγές σε χρηματοπιστωτικά μέσα, λήψη και διαβίβαση εντολών πελατών για κατάρτιση συναλλαγών σε κινητές αξίες, αναδοχή έκδοσης τίτλων, εκπόνηση μελετών κλπ.
Στόχος των Α.Ε.Π.Ε.Υ. είναι η συνετή, επαγγελματική διαχείριση των χαρτοφυλακίων, σύμφωνα με το επενδυτικό προφίλ των πελατών και το μέγεθος του επενδυτικού κινδύνου που είναι διατεθειμένοι να αναλάβουν, ενώ απαγορεύεται στις Α.Ε.Π.Ε.Υ. να εγγυώνται στους πελάτες το αποτέλεσμα της διαχείρισης του χαρτοφυλακίου τους.
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών και την προστασία του επενδυτικού κοινού, οι Α.Ε.Π.Ε.Υ. πληροφορούν με διαφάνεια τους πελάτες τους, θεσπίζουν πολιτικές σύμφωνα με τη νομοθεσία, εντάσσουν πιστοποιημένα στελέχη στο προσωπικό τους και περιλαμβάνουν στην οργανωτική δομή τους Υπηρεσίες Κανονιστικής συμμόρφωσης, Διαχείρισης
ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ ,ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΟΥ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΟΥ ,ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΟΥ ΜΗΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΣΤΑ ΑΡΠΑΚΤΙΚΑ ΚΟΡΑΚΙΑ ΠΟΥ ΚΑΡΑΔΟΚΟΥΝ.
ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΠΤΩΧΕΥΤΙΚΟ ΝΟΜΟ Η ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ
ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΜΑΣ
ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ
Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:
Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!
Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου
2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,
3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων
- ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ
1.0 Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:
1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:
1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.
1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),
1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.
1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.
1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ. , του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών
- εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.
1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.
1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου