ΝΕΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ:

Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2021

Η καταλήστευση του ορυκτού πλούτου της Χαλκιδικής:Μέρος B'

 TO 2012 H ELDORADO GOLD ΕΞΑΓΟΡΑΣΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΧΡΥΣΟΣ  (ΤΟΥ ΑΚΤΩΡΑ ) ΣΕ ΠΟΣΟΣΤΟ 95%


Η Eldorado Gold εξαγόρασε -το 2012- την Ελληνικός Χρυσός (του Άκτωρα) σε ποσοστό 95%. Έτσι απέκτησε τα εξορυκτικά δικαιώματα σε μια έκταση 317.000 στρεμμάτων (μεταλλεία Σκουριών, Ολυμπιάδας, Στρατωνίου). Η "Ελληνικός Χρυσός" με ένα τίμημα περί των 11 εκατ.ευρώ (μόνο!) είχε αγοράσει -από το ελληνικό δημόσιο- τα εξορυκτικά δικαιώματα στην ανωτέρω περιοχή. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έκρινε παράνομη τη μεταβίβαση εφόσον έγινε με απευθείας ανάθεση και πολύ κάτω από την αγοραία αξία. Μόνο στην περιοχή των Σκουριών τα βεβαιωμένα αποθέματα μεταλλευμάτων ανέρχονται σε 16 δις ευρώ! Το ίδιο ισχύει και για το μεταλλείο Μαύρων Πετρών στο Στρατώνι. Στο Στρατώνι υπάρχουν άνω του 1 εκατ. τόνους μετάλλευμα (άργυρος, μόλυβδος, ψευδάργυρος). 

Μικρό ιστορικό της Μεταλλουργίας στα μεταλλεία Κασσάνδρας 

Την περίοδο 1996-2003 έχουμε την ίδρυση μεταλλουργίας χρυσού στην Ολυμπιάδα απο την Καναδική TVX GOLD. Η ''επένδυση'' δεν προχώρησε χάρη στις αντιδράσεις των κατοίκων και τις αποφάσεις τοτ ΣτΕ εκείνης της εποχής. Μετά την Απόφαση 613/2002 του ΣτΕ για τη μεταλλουργία χρυσού Ολυμπιάδας και για την εξόρυξη στη Στρατονίκη η TVX GOLD κήρυξε πτώχευση. Στην πραγματικότητα η Καναδική μητρική εταιρεία TVX GOLD άφησε την ελληνική θυγατρική της να πτωχεύσει και ο Υφυπουργός, τότε, κ.Πάχτας (Πασοκ) της χάρισε όλα τα χρέη μεταβιβάζοντάς τα στον Έλληνα φορολογούμενο, ενώ θα έπρεπε να τα διεκδικήσει απο τη μητρική που ήταν οικονομική εγγυήτρια της σύμβασης με το Δημόσιο. 

Το 2003 η κατασκευή και λειτουργία εργοστασίου μεταλλουργίας Χρυσού τέθηκε στη σύμβαση μεταβίβασης των Μεταλλείων Κασσάνδρας στην Ελληνικός Χρυσός ως αναγκαία συνθήκη και η βασικότερη υποχρέωση της αγοράστριας, καθώς θεωρήθηκε ότι μόνο μέσω της καθετοποίησης της παραγωγής θα εξυπηρετηθεί το δημόσιο συμφέρον. (Κύρωση Σύμβασης με το Ν.3220/2004) 

Η κατασκευή και λειτουργία μονάδας μεταλλουργίας χρυσού είναι συμβατική υποχρέωση και όχι επιλογή για την Ελληνικός Χρυσός. Υποχρέωση και όχι επιλογή είναι και η χρήση της μεταλλουργικής μεθόδου της ακαριαίας τήξης (flash smelting). Η βέβαιη, σύμφωνα με όλα τα διαθέσιμα στοιχεία, αδυναμία εφαρμογής της ακαριαίας τήξης όπως εγκρίθηκεοδηγεί σε αδιέξοδο την επένδυση και σε μηδενισμό το δημόσιο όφελος. 

Το ΕΣΑ (Επενδυτικό Σχέδιο Ανάπτυξης) που κατατέθηκε απο την εταιρεία (27.1.2006) περιγράφει μεταλλουργική μονάδα που αφορά αποκλειστικά την ανάκτηση χρυσού απο αρσενοπυρίτες της Ολυμπιάδας χωρίς καμμία αναφορά ανάκτησης χαλκού-χρυσού απο το μεταλλείο Σκουριών. Για πρώτη φορά στα παγκόσμια μεταλλουργικά χρονικά προτάθηκε η ανάκτηση χρυσού σε βιομηχανική κλίμακα απο συμπύκνωμα αρσενοπυρίτη με 12% αρσενικό με πυρομεταλλουργία. 

                                                                    

το παρθένο δάσος στις Σκουριές καταστράφηκε, ο ορυκτός πλούτος μας φυγαδεύεται στο εξωτερικό, το δημόσιο καταληστεύεται απο την φυγάδευση αφορολογήτων κερδών της Eldorado Gold


Ο λόγος που προτάθηκε απο τον επενδυτή η πυρομεταλλουργική μέθοδος της ακαριαίας τήξης έναντι των δοκιμασμένων και ενδεδειγμένων για τους χρυσοφόρους πυρίτες της Ολυμπιάδας υδρομεταλλουργικών μεθόδων είναι προφανής για όλους εκτός της αδειοδοτούσας αρχής, ΕΥΠΕ/ΥΠΕΚΑ. Σε αντίθεση με την πυρομεταλλουργία, η υδρομεταλλουργία απαιτεί τη χρήση κυανίου, η οποία έχει αποκλειστεί κατηγορηματικά μετά την απόφαση 613/2002 του ΣτΕ. 

                                                    
Η θετική γνωμοδότηση της ΠΠΕ (Προκαταρκτικής Περιβαλλοντικής Εκτίμησης) δόθηκε στην εταιρεία απο τον τότε Υπουργό ΠΕΧΩΔΕ κ.Γ.Σουφλιά τον Σεπτέμβριο του 2009, τρισήμιση ολόκληρα χρόνια μετά την υποβολή της και λίγες μόνο ημέρες πριν απο τις εθνικές εκλογές και την οριστική αποχώρησή του απο την πολιτική. 

Στις 8.7.2011, λίγες ημέρες μετά την ανάληψη του Υπουργείου ΠΕΚΑ απο τον Γ.Παπακωνσταντίνου δημοσιεύτηκε η (ΑΕΠΟ - Απόφαση Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων) και σε λίγες ημέρες η Κ.Υ.Α. 201745/26.7.2011 ''Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων''. Απο την δημοσίευση της ανωτέρω απόφασης η εφαρμογή της συγκεκριμένης μεταλλουργικής μεθόδου είναι πλέον υποχρεωτική και δεν επιτρέπεται ούτε αλλαγή μεθόδου ούτε καν ουσιώδης τροποποίηση της χωρίς νέα διαδικασία περιβαλλοντικής αδειοδότησης. Το ίδιο επισημαίνει και η Απόφαση 1492/2013 του ΣτΕ: ''...ως εκ τούτου, η τυχόν εφαρμογή άλλης μεθόδου ή η ουσιώδης, ως προς τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, τροποποίησή της, σε οποιοδήποτε στάδιο και αν ανακύψει η ανάγκη αυτή, θα πρέπει να στηρίζεται σε νέα έγκριση περιβαλλοντικών όρων...''.

Η απάτη της μεταλλουργίας flash smelting στα Μεταλλεία Κασσάνδρας 

Στη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων της Ελληνικός Χρυσός, η χρήση της μεθόδου της ''ακαριαίας τήξης'' (flash smelting) της Φινλανδικής εταιρείας Outotec στα συγκεκριμένα μεταλλεύματα της Β. Χαλκιδικής παρουσιάζεται ως μια ώριμη, ευέλικτη και εξελιγμένη τεχνολογία με αποδεδειγμένη βιομηχανική εφαρμογή. 

Απο τα στοιχεία της έκθεσης όμως προκύπτει πως η εταιρεία Ελληνικός Χρυσός σκόπιμα παραποίησε τα επιστημονικά δεδομένα της κατασκευάστριας εταιρείας Outotec σχετικά με το βαθμό τεκμηρίωσης της μεθόδου, με σκοπό να πετύχει την έγκριση του επενδυτικού της σχεδίου και ταυτόχρονα να αποκομίσει τεράστια οικονομικά οφέλη σε βάρος του Δημοσίου. Σύμφωνα με διαβεβαιώσεις της ίδιας της Outotec η περιεκτικότητα αρσενικού στο μίγμα των συμπυκνωμάτων που πρόκειται να χρησιμοποιηθεί ως τροφοδοσία στο σχεδιαζόμενο εργοστάσιο του Μαντέμ Λάκκου είναι Απαγορευτική για τροφοδοσία σε οποιαδήποτε άλλη μονάδα πυρομεταλλουργίας ακαριαίας τήξης παγκοσμίως. 

Σχετικά ο μηχανικός μεταλλείων Γ. Ψυχογυιόπουλος σε μελέτη που κατατέθηκε στο ΥΠΕΚΑ (Ιανουάριος 2013) γράφει -μεταξύ άλλων-: ''...η χρησιμοποίηση της ακαριαίας τήξης για την αξιοποίηση τέτοιων δυσκατέργαστων συμπυκνωμάτων σιδηροπυριτών με τέτοιες υψηλές περιεκτικότητες σε αρσενικό φαίνεται, απο τη σχετική έλλειψη βιβλιογραφίας και αναφορών, να επιχειρείται για πρώτη φορά... ένα απο τα πλέον τοξικά στοιχεία θεωρείται το αρσενικό... γι' αυτό οι μεταλλουργίες χαλκού θέτουν σαν όριο το υπο κατεργασία συμπύκνωμα να μην περιέχει πάνω απο 0,2% αρσένιο (As). Για κάθε επιπλέον 0,1% As τίθεται πρόστιμο και, πάντως, αν το συμπύκνωμα υπερβαίνει το 0,5% As δεν γίνεται αποδεκτό απο τις περισσότερες απ' αυτές. 

Η Κίνα έχει θέσει ως όριο την απαγόρευση εισαγωγής συμπυκνώματος χαλκού με περιεκτικότητα μεγαλύτερη απο 0,5% As...Λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε αρσενικό η μεταλλουργία θα αντιμετωπίσει αυξημένα περιβαλλοντικά προβλήματα και στα μετέπειτα στάδια επεξεργασίας converting και ηλεκτρόλυσης που απαιτούν πολύπλοκες επεξεργασίες και ως εκ τούτου πρόσθετες επενδύσεις... απο τις 100 και πλέον μεταλλουργίες, που υπάρχουν στον κόσμο και επεξεργάζονται συμπυκνώματα χαλκού, ελάχιστες είναι αυτές που ακόμη δέχονται να επεξεργάζονται συμπυκνώματα μα πάνω από 0,5% As...''

Συμπυκνώματα με πάνω απο 0,5% αρσενικό δεν γίνονται δεκτά σε κανένα εργοστάσιο πυρομεταλλουργίας στον κόσμο. Συμπύκνωμα με 11% αρσενικό όπως θα είναι τελικά η τροφοδοσία του εργοστασίου του Μαντέμ Λάκκου, δεν υπάρχει ούτε ένα εργοστάσιο πυρομεταλλουργίας στον κόσμο που θα το δεχόταν. 

Η υδρομεταλλουργική επεξεργασία είναι πιο αποδεκτή απο την θερμική και αυτό αποτυπώνεται και στις υψηλότερες ποινικές ρήτρες για το αρσενικό που χρεώνουν οι πυρομεταλλουργικές απο τις υδρομεταλλουργικές εγκαταστάσεις. Η ποινική ρήτρα αρσενικού στην πυρομεταλλουργία είναι $2,5 ανά τόνο συμπυκνώματος για κάθε 0,1% πάνω απο 0,2%. Η αντίστοιχη ρήτρα στην υδρομεταλλουργία είναι $ 1,5 ανά τόνο συμπυκνώματος για κάθε 0,1% πάνω απο 0,5%. Για το 11% του μίγματος συμπυκνωμάτων Ολυμπιάδας-Σκουριών, η ποινική ρήτρα θα ανερχόταν στα $ 2.700 ανά τόνο συμπυκνώματος! 

Συμπέρασμα: Δεν υπάρχει σήμερα καμία πυρομεταλλουργική τεχνολογία παραγωγής χαλκού απο συμπυκνώματα με υψηλό αρσενικό που να είναι οικονομική, ασφαλής, αξιόπιστη και εφαρμόσιμη σε βιομηχανική κλίμακα. 

Η Eldorado Gold/Ελληνικός Χρυσός θα παράγει στα Μεταλλεία Κασσάνδρας δυο διαφορετικά συμπυκνώματα: ένα ''καθαρό'' (χωρίς αρσενικό) συμπύκνωμα χαλκού-χρυσού απο τις Σκουριές και ένα ''βρώμικο'' συμπύκνωμα με 12% αρσενικό απο την Ολυμπιάδα. Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι έχει βρει τη... μαγική λύση. Θα τροφοδοτεί την κάμινο της ακαριαίας τήξης και με τα δυο συμπυκνώματα και μάλιστα σε αναλογία 92% συμπύκνωμα Ολυμπιάδας και 8% συμπύκνωμα Σκουριών, γεγονός που ανεβάζει την αναλογία αρσενικού στο μίγμα στο δυσθεώρητο 11%

Σύμφωνα με όλα τα δεδομένα, αυτό δεν είναι επιστήμη, είναι επιστημονική φαντασία...
 
Η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων με την περιγραφή της... καταπληκτικής μεθόδου που υπέβαλε η Eldorado/Ελληνικός Χρυσός κυκλοφορήθηκε μόνον στα ελληνικά. Έτσι οι συνάδελφοι των μηχανικών της Eldorado στο εξωτερικό στερήθηκαν την ευκαιρία να μελετήσουν και να αξιολογήσουν αυτό που υποτίθεται ότι είναι το μέλλον της μεταλλουργίας χαλκού. Βεβαίως, δεν έχασαν και τίποτε. Η περιγραφή της μεθόδου στη Μ.Π.Ε. καταλαμβάνει λιγότερο απο 8 σελίδες, στις οποίες δεν περιλαμβάνεται κανένα απο τα αποτελέσματα των δοκιμών που υποτίθεται ότι διεξήχθησαν και υποτίθεται ότι απέδειξαν ότι η μέθοδος δουλεύει...

Επιμέλεια: Ξενοφών Οικονομικός (18.5.2016)




ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ ΣΚΕΨΟΥ ΠΩΣ ΤΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΑΝ ΟΛΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΞΕΠΟΥΛΟΥΝ ,ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΟΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Ε.ΣΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΝΑΛΥΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΕΣΜΕΥΙΚΕΣ ΓΙΑΤΙ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ .
ΕΝΩΣΟΥ ΜΕ ΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΧΤΙΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α

ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ

Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.

Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.

Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.

Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.

Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.

Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:

1.0.  ΠΟΣΟ  ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ  ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ  ($  600.000.000.000)  ΔΟΛΑΡΙΩΝ

ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.

1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),

1.2.  Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.

2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.

2.1.  ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ  ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:

Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS – GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS – Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.

Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.

2.2.  ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:

  • Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με

ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ  ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ  ΛΑΟΣ .

2.3.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,

World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).

3.0.  ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ   ΤΗΣ   ΑΝΑΤΟΛΗΣ ,  ΕΝΑΝΤΙ  ΧΡΥΣΟΥ  ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ,  Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ   ΑΞΙΑΣ   ΠΕΝΤΕ  ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ

ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.

3.1.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.

( * )   ΑΡΤΕΜΗΣ    ΣΩΡΡΑΣ  , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β

ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ

ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ

Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:

Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!

Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ   ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0     Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου

2.0     Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,

3.0     Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων

  • ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ

 1.0  Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:

1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:

1.2.1.     Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.

1.2.2.     Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.

1.2.3.      Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),

1.2.4.      Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.

1.2.5.      Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.

1.2.6.      Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ. , του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών

  • εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.

1.2.7.      Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.

1.2.8.   Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.

 

7.0. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ – ΕΝΕΡΓΕΙΑ

 

Η βιομηχανία θα δομηθεί να παρέχει αυτάρκεια σε όλους τους τομείς. Αυτό θα επιτευχθεί λαμβάνοντας πάντα υπόψη τις παγκόσμιες συνθήκες για πιθανές συνεργασίες, εκτέλεση σχεδίων και επενδύσεων στους πιο νευραλγικούς τομείς.

7.1. Η βιομηχανία θα δομηθεί πάνω στο πλαίσιο της τεχνολογίας αιχμής του σημερινού παγκόσμιου γίγνεσθαι με προοπτική την ανάπτυξη πρωτοπόρων και καινοτόμων τεχνολογιών οι οποίες ως ευρεσιτεχνίες βρίσκονται στα χέρια της Ελλήνων Πολιτείας καθώς επίσης θα κληθούν οι απανταχού Έλληνες πολίτες, επιστήμονες, εφευρέτες για να προσφέρουν τις γνώσεις τους και την ευφυΐα που έχουν κληρονομήσει από το γένος μας, στην Ελλήνων Πολιτεία.

7.2. Η βιομηχανία θα στηριχθεί στις πρώτες ύλες, που βρίσκονται στην Ελληνική γη.

7.3. Δίδεται ιδιαίτερη βαρύτητα στον εξορυκτικό και μεταλλευτικό κλάδο για να υπάρξει υποδομή παραγωγής των πρώτων υλών, που είναι αναγκαία για την βιομηχανική δραστηριότητα. Θα δοθεί ιδιαίτερη βάση στην παραγωγή σπάνιων μετάλλων, σπάνιων γαιών που βρίσκονται στην Ελληνική γη καθώς και η εκμετάλλευση τους.

7.4. Ειδικές μονάδες για καλύτερους τρόπους μεγιστοποίησης της εκμετάλλευσης, ειδικά βελτιωτικά και προστατευτικά μέτρα για τους βιοτικούς, αβιοτικούς, ενεργειακούς ή/ και εν δυνάμει φυσικούς πόρους όπως αυτοί κατηγοριοποιούνται σε ανανεώσιμους και μη ανανεώσιμους: Ατμοσφαιρικός αέρας, νερό, έδαφος, φυσική χλωρίδα και πανίδα, ορυκτός πλούτος υπεδάφους, ηλιακή ακτινοβολία, φυσική ομορφιά κ.ο.κ.

7.5. Όλη η παραγωγή από τα μεταλλεία της Ελλάδος θα χρησιμοποιούνται ως πρώτη ύλη στην ελληνική μεταποιητική βιομηχανία. Δεν θα εξάγονται πρωτογενής πρώτες ύλες παρά μόνο μεταποιημένα βιομηχανικά προϊόντα, που θα περιλαμβάνουν την υπεραξία της μεταποίησης. Με αυτό τον τρόπο η Ελλάδα καθίσταται αυτάρκης και αυτοδύναμη στις βιομηχανικές πρώτες ύλες.

7.6.  Για την ανταγωνιστικότητα των βιομηχανικών προϊόντων η προϋπόθεση που χρειάζεται, είναι να σταματήσει η υπερεκμετάλλευση των πόρων ενέργειας για λόγους κερδοσκοπικούς και η αναπροσαρμογή του κόστους της ενέργειας σε χαμηλότερες τιμές.

7.7.  Για  να  υλοποιηθεί  ένας  τέτοιος  σχεδιασμός  χρειάζεται  χρήση ενέργειας χαμηλότερου κόστους. Η Ελλήνων Πολιτεία είναι έτοιμη να εφαρμόσει εναλλακτικές πράσινες τεχνολογίες, οι οποίες θα είναι υψηλών προδιαγραφών με πλήρη ασφάλεια και απόλυτο σεβασμό ως προς το περιβάλλον.

7.8. Μια από αυτές τις τεχνολογίες, που θα εφαρμοστούν, είναι παραγωγή υδρογόνου μέσω ηλεκτρολυτικής διαδικασίας με χρησιμοποιούμενη ενέργεια για ηλεκτρόλυση, την ηλιακή.

7.9. Όλες οι εναλλακτικές μορφές ενέργειας που θα χρησιμοποιηθούν θα έχουν σαν κατάληξη την χρήση ελεύθερης ενέργειας, που είναι η νομοτελειακή χρήση ενέργειας για τον πλανήτη μας.

Η Ελλήνων Πολιτεία θα καταστήσει το Ελληνικό κράτος πλήρως αυτοδύναμο βιομηχανικά και ενεργειακά θέτοντας το παγκόσμιο πρότυπο εφηρμοσμένης τέχνης του Λόγου.

ΔΕΛΑΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β' ΠΕΙΡΑΙΑ
ΔΙΓΕΝΗ ΑΚΡΙΤΑ 36,18755 ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ
delagrammatika@gmail.com ,6976653520





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad

Your Ad Spot

ΣΕΛΙΔΕΣ